[100-2.3 AAR] zła praca po odpaleniu ciepłego silnika.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
KoWaL
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2012-12-15, 22:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bogatynia

[100-2.3 AAR] zła praca po odpaleniu ciepłego silnika.

Post autor: KoWaL »

Witam posiadam Audi 100 c4 2,3 +lpg. Problem tkwi w tym gdy auto odpalam na zimnym silniku wszystko jest elegancko jak powinno pali na dotyk reakcja na gaz ciśnienie oleju itd. jest ok lecz gdy przejadę się i silnik złapie już temperaturę jest wszystko ok do momentu zgaszenia. Za moment auto muszę chwile pokręcić zanim odpali. Po ponownym odpaleniu nie reaguje jak powinno na gaz - w ogóle nie reaguje spadają obroty ciśnienie oleju faluje z obrotomierzem dopiero po chwili delikatnie się wkręca i jakoś tam jedzie , dojeżdżam do skrzyżowania zatrzymuje się na czerwonym auto czasami zgaśnie czasami obroty spadną do minimum i wrócą na odpowiednia wartość. po ruszeniu za chwile z autem dzieje się to samo nie wkręca się szarpie wręcz zadławia nie wiem w czym tkwi problem wymieniłem pompę paliwa są nowe świece cewka zapłonowa. Zapomniałem dodać gdy auto jest na rezerwie wszystko jakby jest ok gdy zatankuję znaczną ilość dzieje się to co opisałem powyżej. Wynajmniej ja mam takie odczucie. Dodam też że czasami po odpaleniu i włączeniu nawiewów w kabinie czuję benzyne . Również lubi sobie wypić troszkę oleju ok 1litra na 1/15tys, km.
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 07:05 przez KoWaL, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

_przywitajsie
II V-ce Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

druga drobna uwaga:staraj sie w nazwie tematu zawrzeć konkretny problem.
jak ma to potem znalezc wyszukiwarka?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
gumiss64
Mechanik
Mechanik
Posty: 236
Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PGO

Post autor: gumiss64 »

miałem taki sam problem. odłącz sondę lambda i sprawdź jak się będzie zachowywać :ok:
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
KoWaL
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2012-12-15, 22:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bogatynia

Post autor: KoWaL »

Ok sprawdzę to jutro i zobaczymy czy problem tkwi w lambdzie :)) Sorry jestem tu nowy nie zdążyłem przeczytać wszystkiego o forum ale dzięki za info ;]
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

odepnij tez krokowy! jak nic nie da sprawdz czujnik 2pin temperatury, czy na odpietym bedzie to samo.
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”