[S4-2.2T AAN] Wżery na płaszczyźnie na głowicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

[S4-2.2T AAN] Wżery na płaszczyźnie na głowicy

Post autor: S4owner »

Ściągając dzisiaj pokrywę zaworów zastał mnie taki o to widok. Pytanie brzmi, czy da radę to zrobić, w sensie wyrównać, i jakie miej więcej koszty? Mam zamiar oddać do Auto Szlifu w Olsztynie.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-11-24, 17:40 przez S4owner, łącznie zmieniany 1 raz.
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

Tak odbiegając od tematu co Ty za olej tam masz bo widać na mocowaniu wałka co trochę zostało to czarny jak w dieslu on jest :mrgreen:
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Olej 10W-40, ale będę go wymieniał, tylko wpierw zrobię głowę i uszczelki
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

Masakra 10W-40 do 2.2 Turbo lać jakiś dobry 10W-60 a nie półsyntetyk...
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Taki był zalany. Muszę wpierw się dowiedzieć, co z tą głową, czy da radę ją zrobić, czy muszę szukać nowej głowy.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Stary, jakie wżery na płaszczyźnie głowicy? toć to na krawędzi pokrywy zaworów i na żywca przywalone jakimś narzędziem, podważana pokrywa meselkiem czy jaki uj.
Tu chcesz robić głowicę a obok w dziale chcesz kupić cały silnik... Raczej to jednak nie kondensat ci dymił z wydechu a wysoka temp sama z siebie się nie wzięła :-/
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

No teraz już jest powód tego. Głowica już ściągnięta, i czeka do poniedziałku, na oddanie do firmy zajmującej się tym. A to że chce kupić silnik? To już inna kwestia.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Sam tak załatwiłeś sobie te "wżery"? Aż tak ciężko schodziła pokrywa?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Nie, ściągałem pokrywę w celu założenia nowej uszczelki, bo na starej miałem przecieki, i taki o to widok ujrzałem.
wujek_maciej
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2012-03-06, 18:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: wujek_maciej »

no to masz odpowiedź dlaczego były przecieki :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”