[100-2.3 AAR] Problem z przyśpieszeniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
PONURY
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2011-09-22, 11:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LUBLIN

[100-2.3 AAR] Problem z przyśpieszeniem

Post autor: PONURY »

Witam Ekipe.
Sprobóje opisać problem choć w sumie to może nie problem a ten model tak poprostu ma.
Pedał od gazu przynajmniej u mnie ma jak by dwa stopnie tzn, do połowy idzie lekko a potem już trzeba wcisnąć. To takie normalne w 2.3 ? :shock:
Druga rzecz to przyśpieszenie. Raz wcisne pedał w podłoge i nie jedzie tzn nie odpycha sie ( przy wyprzedzania zawsze zaczynam się modlić czy zdąże). Dopiero jak odpuszcze gaz i wcisne jeszcze raz to wtedy czuć moc. Choć nie zawsze. Od razu mówie że na benzynie bo na gazie sie lepiej wkrecał ale od kąt wyjarało mi centrelke jezdze tylko na benzynie.

Może i to śmieszne pytania, ale jak sie nie zapytam to się nie dowiem. :ok:
2.3AAR
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2012-03-30, 21:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z Ziemi

Post autor: 2.3AAR »

PONURY pisze:Witam Ekipe.
Sprobóje opisać problem choć w sumie to może nie problem a ten model tak poprostu ma.
Pedał od gazu przynajmniej u mnie ma jak by dwa stopnie tzn, do połowy idzie lekko a potem już trzeba wcisnąć. To takie normalne w 2.3 ? :shock:
Druga rzecz to przyśpieszenie. Raz wcisne pedał w podłoge i nie jedzie tzn nie odpycha sie ( przy wyprzedzania zawsze zaczynam się modlić czy zdąże). Dopiero jak odpuszcze gaz i wcisne jeszcze raz to wtedy czuć moc. Choć nie zawsze. Od razu mówie że na benzynie bo na gazie sie lepiej wkrecał ale od kąt wyjarało mi centrelke jezdze tylko na benzynie.

Może i to śmieszne pytania, ale jak sie nie zapytam to się nie dowiem. :ok:
skrzynia automat czy maual?
Awatar użytkownika
gumiss64
Mechanik
Mechanik
Posty: 236
Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PGO

Post autor: gumiss64 »

przepustnica ma dwie przesłony pierwsza co idzie lekko( spalanie ekonomiczne) i druga duża wraz z małą. jak masz zjaraną centralkę to wywal ją całkowicie w miejsce krokowca wstaw register wyreguluj i będzie śmigać jak zła na gazie.
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
Awatar użytkownika
PONURY
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2011-09-22, 11:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LUBLIN

Post autor: PONURY »

2.3AAR pisze:
PONURY pisze:Witam Ekipe.
Sprobóje opisać problem choć w sumie to może nie problem a ten model tak poprostu ma.
Pedał od gazu przynajmniej u mnie ma jak by dwa stopnie tzn, do połowy idzie lekko a potem już trzeba wcisnąć. To takie normalne w 2.3 ? :shock:
Druga rzecz to przyśpieszenie. Raz wcisne pedał w podłoge i nie jedzie tzn nie odpycha sie ( przy wyprzedzania zawsze zaczynam się modlić czy zdąże). Dopiero jak odpuszcze gaz i wcisne jeszcze raz to wtedy czuć moc. Choć nie zawsze. Od razu mówie że na benzynie bo na gazie sie lepiej wkrecał ale od kąt wyjarało mi centrelke jezdze tylko na benzynie.

Może i to śmieszne pytania, ale jak sie nie zapytam to się nie dowiem. :ok:
skrzynia automat czy maual?
manual
2.3AAR
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2012-03-30, 21:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z Ziemi

Post autor: 2.3AAR »

PONURY pisze:
2.3AAR pisze:
PONURY pisze:Witam Ekipe.
Sprobóje opisać problem choć w sumie to może nie problem a ten model tak poprostu ma.
Pedał od gazu przynajmniej u mnie ma jak by dwa stopnie tzn, do połowy idzie lekko a potem już trzeba wcisnąć. To takie normalne w 2.3 ? :shock:
Druga rzecz to przyśpieszenie. Raz wcisne pedał w podłoge i nie jedzie tzn nie odpycha sie ( przy wyprzedzania zawsze zaczynam się modlić czy zdąże). Dopiero jak odpuszcze gaz i wcisne jeszcze raz to wtedy czuć moc. Choć nie zawsze. Od razu mówie że na benzynie bo na gazie sie lepiej wkrecał ale od kąt wyjarało mi centrelke jezdze tylko na benzynie.

Może i to śmieszne pytania, ale jak sie nie zapytam to się nie dowiem. :ok:
skrzynia automat czy maual?
manual
nie blokuje ci cos pod maska linki?
Jahoo
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2013-09-27, 20:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: Jahoo »

gimiss64 co to oznacza ?? "wywal ją całkowicie w miejsce krokowca wstaw register wyreguluj i będzie śmigać jak zła na gazie." Taki sam motor tylko że automat.
Awatar użytkownika
gumiss64
Mechanik
Mechanik
Posty: 236
Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PGO

Post autor: gumiss64 »

gimiss64 co to oznacza ?? "wywal ją całkowicie w miejsce krokowca wstaw register wyreguluj i będzie śmigać jak zła na gazie." Taki sam motor tylko że automat.
w instalacji drugiej generacji znajduję się centralka/sterownik lpg, który np. reguluje dawkę gazu na biegu jałowym za pomocą silniczka krokowego na podstawie sondy Lambda. Często zdarza się, że owa centralka jest przymocowana w miejscu gdzie z łatwością może dostać się woda. Efektem " zalania" jest uszkodzenie. Tak też było u mnie w setce. Brak sterownika nie ma wpływu na bezbieczne użytkowanie instalacji. Eletrozawór bezpieczeństwa na butli jak i przełącznik Lpg/Pb są na odrębnej wiązce. poprzez wstawienie "registra" mam na myśli śrubę regulującą stałą dawkę lpg. ASB czy też manual nie ma tu znaczania.
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”