[100-2.3 AAR] Stuki i terkotanie w silniku.
-
- Czeladnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-05-20, 07:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WROCŁAW
[100-2.3 AAR] Stuki i terkotanie w silniku.
Witam
Zauważyłem podczas dodawania gazu na postoju na luzie rytmiczne stuki. Tym szybsze im większe obroty. Bez dodawania gazu cisza, podczas jazdy cisza. Co to może być?
Zauważyłem podczas dodawania gazu na postoju na luzie rytmiczne stuki. Tym szybsze im większe obroty. Bez dodawania gazu cisza, podczas jazdy cisza. Co to może być?
Ostatnio zmieniony 2012-05-31, 17:31 przez LysyG, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-05-20, 07:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WROCŁAW
Sprawcą był katalizator,który pod wpływem drgań terkotał. Nasz silnik nie ma sondy - prawda? Więc wywalenie katalizatora nie będzie miało wpływu na pracę silnika - dobrze myślę?
Wywalał ktoś z was kata?
Wywalał ktoś z was kata?
Ostatnio zmieniony 2012-05-31, 09:59 przez LysyG, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Kat brzęczy a nie rytmicznie stuka z obrotami
Nawet jak ma sondę to nie ma wpływu. Mocy może ci przybyć trochę Przytkany/ułamany wew kat to nawet wskazanie do jego usunięcia. Jeśli zależy ci na ciszy to warto dobrać lepszy jakościowo tłumik i wspawać w jego miejsce.
Poczytaj TU
Nawet jak ma sondę to nie ma wpływu. Mocy może ci przybyć trochę Przytkany/ułamany wew kat to nawet wskazanie do jego usunięcia. Jeśli zależy ci na ciszy to warto dobrać lepszy jakościowo tłumik i wspawać w jego miejsce.
Poczytaj TU
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2012-03-30, 21:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Ziemi
W AAR jest KE III JET - ktory podpiera sie praca sondy, jezeli sondy nie wstawisz auto bedzie wchodzilo w tryb awaryjny i zwiekszy sie spalanie. Ja u siebie mam wydlubany wklad katalizatora a pucha zostala.LysyG pisze:Sprawcą był katalizator,który pod wpływem drgań terkotał. Nasz silnik nie ma sondy - prawda? Więc wywalenie katalizatora nie będzie miało wpływu na pracę silnika - dobrze myślę?
Wywalał ktoś z was kata?