Żygnęło z rury wydechowej
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Dzisiaj zrobiłem trasę w dwie strony w sumie 30km i po tej trasie ciśnienie już nawet nie ma jednego bara było poniżej trochę jeden bar.
Najpierw chce spróbować wymienić olej na nowy ale nie ten co mam teraz zalany castrol magnatec 10w40 bo słyszałem o nim złe opinie, jaki polecacie olej bardzo dobry ?
Najpierw chce spróbować wymienić olej na nowy ale nie ten co mam teraz zalany castrol magnatec 10w40 bo słyszałem o nim złe opinie, jaki polecacie olej bardzo dobry ?
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Jak myślicie sama wymiana oleju na nowy może w ogóle coś pomóc w sprawie ciśnienia ? Olej jest nie wymieniany 5 lat już, a jeżeli tak to proszę o poradę jaki olej kupić , myślę nad Motul 10w40 albo Liqui Moly 10w40 ,o tym co mam teraz wlany Castrol Magnatec słyszałem wiele złych opinii.
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Pomoże ktoś jaki olej wybrać , bo w piątek rano chce już kupić, nie wiem czy brać 10w40 czyli półsyntetyk czy może syntetyczny 5w40 ?
Teraz mam zalany castrol magnatec 10w40
Teraz mam zalany castrol magnatec 10w40
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Chciałbym wziąć Liqui Moly 10w40 bo słyszałem że jest bardzo dobry tylko nie wiem który wybrać bo 10w40 jest kilka rodzai które nie wiem czym się różnią, i jest różnica w cenie jeżeli chodzi o bańkę 5l
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Jutro rano idę do sklepu po olej, zdecydowałem się na Liqui Moly Mos2 10w40, dobry wybór ?
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Jak olej nie jest wymieniony 5 lat, to ja bym na poczatek kupił cos tanszego, aby ten układ przepłukać. Bo tam wszystko zalepione. Oby tylko nie mineralny, półsyntetyk na początek, potem przejść na full syntetyk. tak ze trzy wymiany oleju, a potem kupować coś lepszego.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Nie, mineralnego nie mam zamiaru lać, przed chwilą gadałem z nauczycielem który uczy w szkole mechaniki i on podobnie mówi żeby kupić coś tańszego nie ze względu że szkoda pieniędzy ale aby właśnie przepłukać układ.
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Dobra olej już zakupiony Motul 10w40 w poniedziałek zalewam i zobaczymy czy ciśnienie się podniesie.
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
No i ciśnienie się podniosło i to dużo, z 3 barów na zimnym silniku na 4.5 bara, na nagrzanym nie wiem ile będzie co jeszcze nie jeździłem.
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Na zimnym jest prawie 4.5 bara ale po około półgodzinnej jeździe jest 1.6 ,1.7 bara. To źle ?
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Kiedyś jeszcze na starym oleju castrolu magnatec pamiętam było na nagrzanym silniku 2 bary z małym hakiem teraz jest około 1.6 ,1.7 bara czy to dobrze ?
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
Na rozgrzanym silniku powinieneś mieć 2 bar, jeśli jest mniej to pompa umiera.
Z tego co o pisałeś wcześniej to jeździłes autem bez cisnienia. Więc na moje oko to pada pompa
Na zimnym 5 bar
Z tego co o pisałeś wcześniej to jeździłes autem bez cisnienia. Więc na moje oko to pada pompa
Na zimnym 5 bar
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
-
- Mechanik
- Posty: 197
- Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Kętrzyn
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
A napisałem na ten temat na forum ogólnopolskim mechaników samochodowych i oni mówią że jest ok, że 2.2 bara to powinno być w tirze w Manie ale nie w osobówce, że jak mam 1.6 bara to jest ok napisali. Także już sam nie wiem. A na zimnym 5 barów to nigdy nie miałem najwięcej jeszcze na castrolu magnatec jak był świeżo zmieniony to było 4.5bara.