Potrzebuje oglólnopojętcyh porad po zakupie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
SatAAN
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2019-07-06, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ropczyce

Potrzebuje oglólnopojętcyh porad po zakupie.

Post autor: SatAAN »

Witam, jestem nowy na forum więc przepraszam za wszelkie błędy.
Jestem świeżo po zakupie s6 c4 2.2t sedan manual z mocą podniesioną na 280km. Chciałbym aby forumowicze udzielili mi pomocy w kilku sprawach.
1. Zawieszenie i układ kierowniczy.
Czy podejdą części od innych modeli?
Jakie części polecacie?(tylko nowe)
Mowa o całości od gum po stabilizatory po wahacze, przeguby i amortyzatory itd.
2. Hamulce
Jakie tarcze,klocki ewentualnie zaciski polecacie?
Czy podejdą części od innych modeli? Mowa o większych oczywiście.
Nie mam zamiaru robic z tego gruza.
Jeżeli coś jest nie tak to poprawie, dajcie tylko znać.
Awatar użytkownika
TheStig95
Mechanik
Mechanik
Posty: 158
Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
Imię: Michał
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Serock

Post autor: TheStig95 »

W S6 z tego co pamiętam jezt grubszy stabilizator także poduszki stabilizatora mogą nie pasować od zwykłej A6, poza tym wszystko jest identyczne. Jak chcesz zrobić porządnie to rób od razu na poliuretanach.

Hamulce Ferodo, ATE, Textar, Zimmerman. Wszystko zależy od kieszeni, chociaż jak to mówią, stać na konia to i stać na siano :)) A przy tej mocy nie ma co oszczędzać na hamulcach.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
SatAAN
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2019-07-06, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ropczyce

Post autor: SatAAN »

TheStig95 pisze:W S6 z tego co pamiętam jezt grubszy stabilizator także poduszki stabilizatora mogą nie pasować od zwykłej A6, poza tym wszystko jest identyczne. Jak chcesz zrobić porządnie to rób od razu na poliuretanach.

Hamulce Ferodo, ATE, Textar, Zimmerman. Wszystko zależy od kieszeni, chociaż jak to mówią, stać na konia to i stać na siano :)) A przy tej mocy nie ma co oszczędzać na hamulcach.
Więc tak
Wleciały 4x sprężyny einbacha, hamulce brembo, kilka innych dupereli. Tylko teraz problem jest taki, że nie mogę znaleźć tkz. talerzy (czy też kielichów, bądź poduszek) na tył amortyzatorów, a w zestawie ich nie było. Na spróbowanie są Sachsy.
Awatar użytkownika
TheStig95
Mechanik
Mechanik
Posty: 158
Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
Imię: Michał
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Serock

Post autor: TheStig95 »

Z tego co słyszałem brembo się strasznie popsuło jesli chodzi o jakość tarcz, stąd nawet ich nie wymienialem w poprzednim poście. Talerze masz przy starych sprężynach, wymieniasz tylko te gumy ktore sie przy nich znajdują.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
SatAAN
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2019-07-06, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ropczyce

Post autor: SatAAN »

TheStig95 pisze:Z tego co słyszałem brembo się strasznie popsuło jesli chodzi o jakość tarcz, stąd nawet ich nie wymienialem w poprzednim poście. Talerze masz przy starych sprężynach, wymieniasz tylko te gumy ktore sie przy nich znajdują.
Tylko że poprzednie amortyzatory to KYB I są grubsze, a nie wiadomo też jakie sprężyny są, bo wleciało 4x -35. Stąd też problem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”