[100 C4] Bierze olej
-
- Mechanik
- Posty: 144
- Rejestracja: 2018-05-06, 18:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zamość
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
[100 C4] Bierze olej
Witam samochod bierze olej na 1000km okolo od 3setek do 5 setek oleju .kompresje miezylem na otwartej przepustnicy ma po 13.5 a na zamknientej po 12.6 wymiana uszczelniaczy zalatwi problem ??
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie ten dzial.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- wyborowy
- Moderator
- Posty: 57
- Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
- Imię: Dawid
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Wawa - Białołęka
- Płeć:
Ja to bym jeszcze został przy 10W40 szczerze mówiąc. Jeśli chodzi o Valvoline to mój ojciec lał nawet tego MaxLife do Forda i nie narzekał. Przez 5 lat posiadania tego samochodu cały czas jeździł na tym oleju i sobie chwalił.
- judas11
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-01-30, 18:21
- Imię: Darek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Pomorskie
Powiem Wam moją teorię co do oleju.
Zastanówmy się nad tym głębiej. Producent zaleca stosowanie oleju o konkretnych parametrach, weźmy jako przykład V6 i syntetyk. Teraz jest kwestia, która mnie osobiście ciekawi bardzo. Cofnijmy się do lat 90 i przypomnijmy jakiej jakości były oleje. Osobiście kojarzą mi się bardziej ze smarami niż olejami. Porównajmy je z dzisiejszymi, które są niekiedy konsystencji jak woda. Technologia poszła do przodu, skład oleju się zmienił. Większy nacisk jest na ekologię. Nie wierzę, że producent przewidział taki skok technologiczny. Do czego zmierzam. Wydaje mi się, ale specjalistą nie jestem, że czy będzie to syntetyk czy półsyntetyk i tak będzie o wiele lepszy od oleju z lat 90. Nie ma co płakać, że trochę go spali. Wydaje mi się to normalne, oczywiście do pewnych granic. Ciekaw jestem czy ktoś rozpatrywał to pod takim względem. Każdy z reguły patrzy na wiek auta i odnośnie tego dobiera olej, bądź trzyma się ściśle zaleceń producenta.
Zastanówmy się nad tym głębiej. Producent zaleca stosowanie oleju o konkretnych parametrach, weźmy jako przykład V6 i syntetyk. Teraz jest kwestia, która mnie osobiście ciekawi bardzo. Cofnijmy się do lat 90 i przypomnijmy jakiej jakości były oleje. Osobiście kojarzą mi się bardziej ze smarami niż olejami. Porównajmy je z dzisiejszymi, które są niekiedy konsystencji jak woda. Technologia poszła do przodu, skład oleju się zmienił. Większy nacisk jest na ekologię. Nie wierzę, że producent przewidział taki skok technologiczny. Do czego zmierzam. Wydaje mi się, ale specjalistą nie jestem, że czy będzie to syntetyk czy półsyntetyk i tak będzie o wiele lepszy od oleju z lat 90. Nie ma co płakać, że trochę go spali. Wydaje mi się to normalne, oczywiście do pewnych granic. Ciekaw jestem czy ktoś rozpatrywał to pod takim względem. Każdy z reguły patrzy na wiek auta i odnośnie tego dobiera olej, bądź trzyma się ściśle zaleceń producenta.