Strona 1 z 2

[100 C4] Bierze olej

: 2018-10-14, 13:27
autor: Rafal200
Witam samochod bierze olej na 1000km okolo od 3setek do 5 setek oleju .kompresje miezylem na otwartej przepustnicy ma po 13.5 a na zamknientej po 12.6 wymiana uszczelniaczy zalatwi problem ??

: 2018-10-14, 17:28
autor: kajoj
Jaki olej zalany aktualnie?

: 2018-10-14, 18:21
autor: Tomas
Bierze olej przy spokojnej jeździe, ostrej czy nie ma znaczenia?

: 2018-10-14, 22:35
autor: Butterbean
nie ten dzial.

: 2018-10-15, 23:14
autor: Rafal200
Platinium 10w40 zalany jak nie katuje to moze troszke mniej wezmie

: 2018-10-16, 17:05
autor: kajoj
Przejdz na lepszy olej to nie będzie brał,te oleje tańsze to podrabiają

: 2018-10-16, 20:54
autor: Rafal200
Jaki proponujesz ??

: 2018-10-16, 21:19
autor: wyborowy
Bierz coś z palety Liqui Moly albo Silkolene.

: 2018-10-16, 21:38
autor: Rafal200
Ale tez 10w40?? A co sadzicie oo volvoline maxlife ?

: 2018-10-17, 07:29
autor: wyborowy
Ja to bym jeszcze został przy 10W40 szczerze mówiąc. Jeśli chodzi o Valvoline to mój ojciec lał nawet tego MaxLife do Forda i nie narzekał. Przez 5 lat posiadania tego samochodu cały czas jeździł na tym oleju i sobie chwalił.

: 2018-10-17, 11:18
autor: Rafal200
To chyba wleje tego valvoline z tego co czytalem to on jest do wysokich przebiegow a tego co zaproponowales Liqui Moly to on moim zdaniem jest do nowszych samochodow

[ Dodano: |17 Paź 2018|, o 11:18 ]
A w swojej c4 jaki masz zalany

: 2018-10-17, 11:31
autor: wyborowy
Rafal200 pisze:To chyba wleje tego valvoline z tego co czytalem to on jest do wysokich przebiegow a tego co zaproponowales Liqui Moly to on moim zdaniem jest do nowszych samochodow

[ Dodano: |17 Paź 2018|, o 11:18 ]
A w swojej c4 jaki masz zalany
Liqui Moly 5W40 High Synthoil - pełen syntetyk

: 2018-10-19, 13:15
autor: Surchon
Ja w v6 AAH mam od początku valvoline max life 5w40 i nie narzekam. Olej stosunkowo tani, a dobry.

: 2018-10-20, 22:15
autor: Rafal200
Spoko a ja jak mam 10w40 to juz chyba niebardzo przejsc na sentetyka??

: 2018-10-21, 03:51
autor: judas11
Powiem Wam moją teorię co do oleju.
Zastanówmy się nad tym głębiej. Producent zaleca stosowanie oleju o konkretnych parametrach, weźmy jako przykład V6 i syntetyk. Teraz jest kwestia, która mnie osobiście ciekawi bardzo. Cofnijmy się do lat 90 i przypomnijmy jakiej jakości były oleje. Osobiście kojarzą mi się bardziej ze smarami niż olejami. Porównajmy je z dzisiejszymi, które są niekiedy konsystencji jak woda. Technologia poszła do przodu, skład oleju się zmienił. Większy nacisk jest na ekologię. Nie wierzę, że producent przewidział taki skok technologiczny. Do czego zmierzam. Wydaje mi się, ale specjalistą nie jestem, że czy będzie to syntetyk czy półsyntetyk i tak będzie o wiele lepszy od oleju z lat 90. Nie ma co płakać, że trochę go spali. Wydaje mi się to normalne, oczywiście do pewnych granic. Ciekaw jestem czy ktoś rozpatrywał to pod takim względem. Każdy z reguły patrzy na wiek auta i odnośnie tego dobiera olej, bądź trzyma się ściśle zaleceń producenta.