Strona 1 z 1

[S4 - 2.2T AAN] prycha/ strzela w wydech przy max obciążeniu

: 2017-08-19, 11:24
autor: Kajtek
Witajcie,
.

Moze od początku...
1. Samochód trochę przerywał czasem, podpiąłem VAG - wywaliło zwarcie 1 i 5 wtrysku, wiec zacząłem grzebać przy wiązce wtrysków. Jak zacząłem grzebać przestał pracować wtrysk nr1. Okazało sie ze pękły luty wiązki - mam instalacje lpg dla jasności. Wtrysk polutowalem.

2. Przy tej okazji zanim zlutowalem wtrysk jeden z kabelków zwarlo do dekla, samochod zgasł i juz nie odpalił. Jak sie okazało pompa paliwowa sie zwiesiła - juz jest nowa (mam wallbro).

3. Po zamontowaniu nowej pompy pojawił sie problem z prychaniem/strzelaniem w wydech na pełnym obciążeniu czy tez przy bucie w podłodze - nie wiem czy ma to cis wspólnego. Podpiąłem znowu VAG i wywaliło błąd czujnika G28 - nie ten standardowy na zgaszonym silniku. Był jeszcze jeden mówiący o niewłaściwym odczycie.

Teraz pytanie czy G28 moze mieć taki wpływ na zapłon/wtrysk ze samochod prycha?
Przy normalnej jeździe nic sie nie dzieje. Samochod śmiga, przyspiesza. Tylko jak dam buta w podłogę to strzela w wydech.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

: 2017-08-25, 15:09
autor: kk84
Kajtek pisze:Tylko jak dam buta w podłogę to strzela w wydech.
Na LPG czy na PB ?.
Kajtek pisze:błąd czujnika G28 - nie ten standardowy na zgaszonym silniku. Był jeszcze jeden mówiący o niewłaściwym odczycie.
G28 i G4 (ten obok na wieńcu) są takie same, różni je kolor wtyczek. Zamień je fizycznie miejscami i sprawdź VAGiem czy błąd przeniósł się na G4.

: 2017-08-25, 15:55
autor: Kajtek
Jeżdżę tylko na PB.

A czy wogole błąd czujnika G28 może miec takie efekty?