Strona 2 z 2

: 2017-09-13, 05:45
autor: Casian
Setka123, poczytaj w literaturze w jakich temperaturach pracuje olej, tak jak pisze gitmar, jest dobrze nie szukaj problemów, ew. spr licznik. :mrgreen:

: 2017-09-14, 10:54
autor: Setka123
Rozumiem, a tak z ciekawości to jaka jest maksymalna temperatura dla pół syntetyka 10w40 po przekroczeniu, której może to źle wpłynąć na silnik, w setach i a6 c4 jest to wyskalowane do 170st zawsze.

: 2017-11-24, 12:52
autor: Setka123
Zauważyłem, że mam ostatnio niskie ciśnienie oleju, zawsze było tak, że na zimnym silniku było powyżej 4 barów na wolnych obrotach, potem spadało do około 2.5bara.
Teraz na zimnym jest około 2 bary i tak się utrzymuje cały czas. O czym może to świadczyć?

: 2017-11-24, 21:44
autor: Crayzol
panewki, pompa oleju bądź pierścienie

: 2017-11-25, 13:04
autor: hubos21
albo uszkodzony czujnik ciśnienia

: 2017-11-26, 09:09
autor: Setka123
Wątpię czy może chodzić o czujnik, nigdy się nie zacinał, że tak powiem żeby wskazówka raz się przesuwała a raz nie. Myślę tak sam sobie, że może coś się porobiło od tego, że było przez trochę czasu za dużo oleju w silniku powyżej maksimum, dopiero później zostało odessane nadmiar strzykawką, w tej chwili jest około 4/5 na mierniku.
Auto niby chodzi i jeździ normalnie, nie czuję spadku mocy czy coś ale martwi mnie to niskie ciśnienie, nawet nie sięga na zimnym 3 bary.

: 2017-11-26, 09:44
autor: hubos21
To sprawdź ciśnienie manometrem

: 2017-11-28, 18:36
autor: Setka123
Nie ma problemu, to jednak wskazówka się przyblokowała o papier, teraz jest już ok, na zimnym 4.5bara, na ciepłym 2.5bara około.