[100-2.0 AAE] Jak odpowietrzyć nagrzewnicę???

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
george9201
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2012-11-18, 16:41
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubin

[100-2.0 AAE] Jak odpowietrzyć nagrzewnicę???

Post autor: george9201 »

Witam. Otóż nie działa mi nagrzewnica, prawdopodobnie jest zapowietrzona ale nie mogę znaleść odpowietrznika, czy mogłby mi ktoś opisać lub wkleić zdjęcie gdzie on jest. Bardzo proszę o pomoc
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Obrazek po prawej od tego zaworka zaznaczonego w kółeczku ( zdjęcie nie moje :mrgreen: ) odkręcasz go płaskim śrubokrętem i powinien lecieć płyn jak dodasz gazu :-P

I jakbyś nie mógł tego znaleść to jest pod maską jak zdejmiesz tą osłonę plastikową podszybia
Obrazek
()()()() Jedna rodzinka VW
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Tylko jak będziesz odpowietrzał to daj ogrzewanie na maksa, bo inaczej zawór nie otworzy przepływu cieczy przez nagrzewnicę. I delikatnie z dokręcaniem odpowietrznika - plastik.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
george9201
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2012-11-18, 16:41
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubin

Post autor: george9201 »

Niestety nie mam tego odpowietrznika, próbowałem ściągać węża ale i tak nie grzeje
Ostatnio zmieniony 2012-11-25, 19:53 przez george9201, łącznie zmieniany 1 raz.
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

A zawór ci otwiera w ogóle obieg na nagrzewnicę?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”