[A6-2.0 16V ACE] Gaśnie na LPG po regeneracji reduktora
- jacek2121
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radom
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
[A6-2.0 16V ACE] Gaśnie na LPG po regeneracji reduktora
Witam wszystkich na forum:-) jestem nowym szczęśliwym posiadaczem audi 100 c4 z silnikiem 2.0 16v. Problem polega na gasnieciu silnika na gazie.. Diagnoza była taka, że trzeba zregenerować parownik lovato, ponieważ samochód na gazie na wolnych obrotach falowal a czasem gasl. Dziś parownik został zregenerowany po czym syt się pogarszyla... Wygląda to mniej więcej teraz tak, że jadąc na 3 biegu naciskam sprzęgło obrotomierz leci w dół obroty spadają do ok 500 i albo zgaśnie(co przeważnie się dzieje) albo z 500 podniesie się na 1000 po czym znów opadnie do 500 i wróci do normy czyli ok 1000.. Nie mogę sobie z tym poradzić :-\ dodam że jak już się ustabilizuja obroty to silnik pracuje rowniutko o niebo lepiej niż przed regeneracją a i na benzynę tak samo równo bez żadnych problemów.... Co może być przyczyną takiej sytuacji? Spotkał się może ktoś z podobnym problemem? Czy bardzo bym prosił o pomoc z góry dziękuję.. Pozdrawiam Jacek
Ostatnio zmieniony 2012-11-23, 10:19 przez jacek2121, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
_przywitajsie
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- mateusz3im
- Adept
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-10-29, 19:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bujaków/BB
- jacek2121
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radom
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Witam. Dziękuję za zainteresowanie. Problem można powiedzieć, że został już zarzegnany. Przyczyną najpawdopodobniej był wężyk podciśnienia który był dziurawy, zmieniliśmy go na taki pześwitujący sylikonowy przez 30 km było ok po czym znów zaczęła gasnąć na wolnych obrotach. Po sprawdzeniu co się znów stało okazało się, że zmieniony wężyk zgiął się od temperatury zmieniony został na grubszy i jest już ok nie zgasła od tamtej pory ani razu. Czasami tylko na gazie zawirują obroty ale nie gaśnie. Na benzynie wszystko jest ok, równo pracuje.