[A6-2.0 16V ACE] Gaśnie na LPG po regeneracji reduktora

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
jacek2121
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom
Otrzymał podziękowań: 1 raz

[A6-2.0 16V ACE] Gaśnie na LPG po regeneracji reduktora

Post autor: jacek2121 »

Witam wszystkich na forum:-) jestem nowym szczęśliwym posiadaczem audi 100 c4 z silnikiem 2.0 16v. Problem polega na gasnieciu silnika na gazie.. Diagnoza była taka, że trzeba zregenerować parownik lovato, ponieważ samochód na gazie na wolnych obrotach falowal a czasem gasl. Dziś parownik został zregenerowany po czym syt się pogarszyla... Wygląda to mniej więcej teraz tak, że jadąc na 3 biegu naciskam sprzęgło obrotomierz leci w dół :-D obroty spadają do ok 500 i albo zgaśnie(co przeważnie się dzieje) albo z 500 podniesie się na 1000 po czym znów opadnie do 500 i wróci do normy czyli ok 1000.. Nie mogę sobie z tym poradzić :-\ dodam że jak już się ustabilizuja obroty to silnik pracuje rowniutko o niebo lepiej niż przed regeneracją :-) a i na benzynę tak samo równo bez żadnych problemów.... Co może być przyczyną takiej sytuacji? Spotkał się może ktoś z podobnym problemem? Czy bardzo bym prosił o pomoc z góry dziękuję.. Pozdrawiam Jacek
Ostatnio zmieniony 2012-11-23, 10:19 przez jacek2121, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

_przywitajsie
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
jacek2121
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: jacek2121 »

Hmm przywitałem się przy okazji ale oczywiście napiszę też w dziale odpowiednim. Czy ktoś zna rozwiązanie mojego problemu?? Był bym bardzo wdzięczny:)
Awatar użytkownika
mateusz3im
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2012-10-29, 19:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bujaków/BB

Post autor: mateusz3im »

Może to inna bajka, ale ja w Mercu 190 miałem dokładnie tak samo. Działa się tak dlatego, bo musiałem zdjąć rękaw, który łapie powietrze przez przedni grill. jak nie dostawał "powietrza prosto w twarz" to nie gasnął... :-P
Awatar użytkownika
jacek2121
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: jacek2121 »

Dzięki za odp. Dziś właśnie zrobiłem tak samo sytuacja troszkę się poprawiła. Piszę troszkę ponieważ zaobserwowałem, że na zimnym silniku jest nadal tak samo. Jak się rozgrzeje to jest ok jak postoi to znów gaśnie na niskich obrotach.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Czy został reduktor po tym zabiegu ponownie wyregulowany? Skoro na PB jest ok prawdopodobnie to wina regulacji.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
jacek2121
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: jacek2121 »

no regulujemy cały czas i wyregulować się nie da dlatego postanowiłem napisać na tym forum. Ponieważ zaczynam się obawiać że może to nie wina regulacji a coś poważniejszego...
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Kolego a powiedz mi czy na bynie jest wszystko ok?? Ale wiesz nie oszukuj się tylko mów tu jak na spowiedzi :p bo ja w gazie robię i wiem że jak byna nie działa to i gaz ma problemy ;) Ty a powiedz co to w ogóle za instalacja i czy jest mikser czy ukochany blos?? Bo to ważne
Awatar użytkownika
jacek2121
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: jacek2121 »

Witam. Dziękuję za zainteresowanie. Problem można powiedzieć, że został już zarzegnany. Przyczyną najpawdopodobniej był wężyk podciśnienia który był dziurawy, zmieniliśmy go na taki pześwitujący sylikonowy przez 30 km było ok po czym znów zaczęła gasnąć na wolnych obrotach. Po sprawdzeniu co się znów stało okazało się, że zmieniony wężyk zgiął się od temperatury zmieniony został na grubszy i jest już ok nie zgasła od tamtej pory ani razu. Czasami tylko na gazie zawirują obroty ale nie gaśnie. Na benzynie wszystko jest ok, równo pracuje.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”