[100-2.0 AAE] AUDI C4 100 92r 2.0 AAE Błąd przepustnicy vag
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2016-09-17, 23:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kartuzy
[100-2.0 AAE] AUDI C4 100 92r 2.0 AAE Błąd przepustnicy vag
Witam mam pytanie mam błąd w vagu z czujnikem położenia przepustnicy. Ustawiłem zamknięta na 0.20v otwarta 4.86v. Bo przed była mega rostrojona zamknięta ponad 0.50v. Myślałem że błąd zniknol z vagu nie stety wciąż się pojawia czy źle ustawiłem ja czy to nie w tym problem. Najgorsze ze mam wysokie spalanie i to nie lambda. Moze ktos zna poprawna specyfikacje ustawiwnia dla AAE.Dziękuję i pozdrawiam dodam że spalanie jest dość wysokie w moim wypadku
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Wklej całą treść błędu razem z kodem
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2016-09-17, 23:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kartuzy
00516
- Włącznik położenia zamkniętej przepustnicy.
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany.
- Stały
A dodam że pod jeden z kabli jest wykonana wcinka kabla który zapiepsza bodajże do sterownika lpg
- Włącznik położenia zamkniętej przepustnicy.
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany.
- Stały
A dodam że pod jeden z kabli jest wykonana wcinka kabla który zapiepsza bodajże do sterownika lpg
Ostatnio zmieniony 2016-09-20, 23:09 przez Rafalc4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2016-09-17, 23:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kartuzy
Ponawiam.
Dodam jak regulowalem tps zaciągnięte z forum golfa błąd nie przestaje pokazywać się
to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5
Na koniec jeszcze zresetuj ECU - odłacz klemy od akumulatora na chwilke.
Dodam jak regulowalem tps zaciągnięte z forum golfa błąd nie przestaje pokazywać się
to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5
Na koniec jeszcze zresetuj ECU - odłacz klemy od akumulatora na chwilke.
Ostatnio zmieniony 2016-09-23, 20:51 przez Rafalc4, łącznie zmieniany 1 raz.
- MaRuNiA
- Czeladnik
- Posty: 67
- Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
- Imię: Marek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: DOA/OŁAWA
- Płeć:
Siema odgrzewam, podobne błędy spala też duże. Przy odpaleniu na zimnym nierówna praca całe auto drga czuć benzyną z wydechu tak jakby miał za bogatą mieszankę. Czasami brak reakcji na pedał gazu. Czy winny może też być w tym przypadku układ zapłonowy tj. świeczki i kabelki? Jestem przed wymiana kabli i świec, myślicie że to może coś pomóc?
Dodam jeszcze że co jakiś czas nie cyklicznie po odpaleniu faluja obroty, nie mam obrotomierza ale wygląda to tak jakby sie gazem bawić.
Dodam jeszcze że co jakiś czas nie cyklicznie po odpaleniu faluja obroty, nie mam obrotomierza ale wygląda to tak jakby sie gazem bawić.
Ostatnio zmieniony 2018-08-13, 00:31 przez MaRuNiA, łącznie zmieniany 1 raz.
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0