a więc witam bardzo serdecznie!
jestem posiadaczem "sety" od kilku dni. 2.0 115KM 91r. kilka spraw, które mnie dręczyły zrobiłem, niestety nie mogę uporać się z silnikiem ( grubsza sprawa ). po zakupie audi miała niskie obroty, falowały.. wyregulowałem śrubką na przepustnicy i gdy jeździłem obroty trzymały się w granicach 1000obr nadal delikatnie falując, na następny dzień odpalając "sete" obroty trzymały się w granicach 2000obr. przeczyściłem krokowca oraz ustawiłem śrubką na wyższe obroty ( w granicach 1600obr ) po dwóch godzinach znowu odpaliłem audi - obroty trzymały się powyżej 1000obr nadal delikatnie falując.. nie wiem co jest tego przyczyną - zobaczę jutro czy nadal będę utrzymywać się powyżej 1000, ale co mogę zrobić z falującymi obrotami?
w dodatku gdy ma wyższe obroty kopci i czuć paliwo jestem " świeży " w tych tematach - naprawdę nie ogarniam. to jest mój pierwszy samochód i chciałbym przy nim podłubać sam - jeśli w ogóle dam rade liczę, że z waszą pomocą mi się to uda
[100-2.0 AAD] problem z silnikiem
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
a więc byłem u mechanika ( sam ma audi 80 2.3 ).. rozrząd który rzekomo był robiony jest do zrobienia, aparat zapłonowy jest źle ustawiony + na obrotach 2000 odpiąłem czujnik temperatury i obroty spadły do 1000. podpiąłem 2000, odpiąłem 1000 - magia dziś zamontowałem radio :3 subwoofer czeka w bagażniku na konstrukcje, kable i wzmacniacz :3
byłbym zapomniał - ściągnąłem te wieśniackie kołpaki
byłbym zapomniał - ściągnąłem te wieśniackie kołpaki
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
dobra, a więc tak: silnik jest po remoncie.. zabuliłem 2500, natomiast dalej słabo odpala, cały czas go zalewa i czuć benzynę przy odpalaniu.. pojechałem do diagnosty ustawić spaliny, po wsadzeniu sondy pokazał 12 Co2 ( a ma być 3,5 ), chcieliśmy wyregulować, ale okazało się, że ktoś już grzebał przy rozdzielaczu i nie ma tam wg regulacji.. po wyciągnieciu jednego z wtrysków i odpaleniu silnika, auto daje mgiełkę paliwa cały czas ( dlatego chyba go zalewa ).. na zamówionym przeze mnie rozdzielaczu paliwa nie daje wg... nie wiem czy da się ten rozdzielacz naprawić? oddać do regeneracji?