[100-2.0 AAD] problem z silnikiem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
grabcokowy
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

[100-2.0 AAD] problem z silnikiem

Post autor: grabcokowy »

a więc witam bardzo serdecznie! :-D
jestem posiadaczem "sety" od kilku dni. 2.0 115KM 91r. kilka spraw, które mnie dręczyły zrobiłem, niestety nie mogę uporać się z silnikiem ( grubsza sprawa ). po zakupie audi miała niskie obroty, falowały.. wyregulowałem śrubką na przepustnicy i gdy jeździłem obroty trzymały się w granicach 1000obr nadal delikatnie falując, na następny dzień odpalając "sete" obroty trzymały się w granicach 2000obr. przeczyściłem krokowca oraz ustawiłem śrubką na wyższe obroty ( w granicach 1600obr ) po dwóch godzinach znowu odpaliłem audi - obroty trzymały się powyżej 1000obr nadal delikatnie falując.. nie wiem co jest tego przyczyną - zobaczę jutro czy nadal będę utrzymywać się powyżej 1000, ale co mogę zrobić z falującymi obrotami? :shock:
w dodatku gdy ma wyższe obroty kopci i czuć paliwo :-( jestem " świeży " w tych tematach - naprawdę nie ogarniam. to jest mój pierwszy samochód i chciałbym przy nim podłubać sam - jeśli w ogóle dam rade :) liczę, że z waszą pomocą mi się to uda :mrgreen:


Obrazek


Obrazek
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

grabcokowy, sprawdź głównie szczelność odlotu. Odma potrafi popsuć nerwy. Druga sprawa przepływa i czujnik temperatury płynu chłodniczego do weryfikacji.
grabcokowy
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: grabcokowy »

a więc byłem u mechanika ( sam ma audi 80 2.3 ).. rozrząd który rzekomo był robiony jest do zrobienia, aparat zapłonowy jest źle ustawiony + na obrotach 2000 odpiąłem czujnik temperatury i obroty spadły do 1000. podpiąłem 2000, odpiąłem 1000 - magia dziś zamontowałem radio :3 subwoofer czeka w bagażniku na konstrukcje, kable i wzmacniacz :3

Obrazek


byłbym zapomniał - ściągnąłem te wieśniackie kołpaki

Obrazek
grabcokowy
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: grabcokowy »

doradźcie mi, remont kompletny silnika? czy swap na2.6v6?
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

grabcokowy, zależy jaka suma kasy dysponujesz? Nowy silnik to nowa wiązka ECU czujniki itd....
grabcokowy
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: grabcokowy »

powiedzmy, że 2500
grabcokowy
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2016-06-13, 23:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: grabcokowy »

dobra, a więc tak: silnik jest po remoncie.. zabuliłem 2500, natomiast dalej słabo odpala, cały czas go zalewa i czuć benzynę przy odpalaniu.. pojechałem do diagnosty ustawić spaliny, po wsadzeniu sondy pokazał 12 Co2 ( a ma być 3,5 ), chcieliśmy wyregulować, ale okazało się, że ktoś już grzebał przy rozdzielaczu i nie ma tam wg regulacji.. po wyciągnieciu jednego z wtrysków i odpaleniu silnika, auto daje mgiełkę paliwa cały czas ( dlatego chyba go zalewa ).. na zamówionym przeze mnie rozdzielaczu paliwa nie daje wg... nie wiem czy da się ten rozdzielacz naprawić? oddać do regeneracji?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”