[100-2.0 AAD/ABK] 2.0 AAD LPG. Problemy z pb i gazem 2.0aad

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
marcinkoza1985
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2012-02-12, 08:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wieliczki

[100-2.0 AAD/ABK] 2.0 AAD LPG. Problemy z pb i gazem 2.0aad

Post autor: marcinkoza1985 »

Witam wszystikich.mam taki problem.Rano jak odpalam na paliwku to od razu lapie i trzyma 1100 obrotiow(wymienione ostatnio krokowiec,wtrysk rozruchowy, wtryski paliwa bo nic nie dawaly,bloczek przy rozdzielaczu,uszczelniacze wtryskow i wszelakie uszczelki do tego,rozdzielacz wraz z przeplywka)jak go kupilem to nie chodzil na benzynie.troche wsadzilem i dziala.teraz opisuje swoj problem.jak go odebralem od mechanika to normalnie jechal na pb.5km przejechalem bez zaciec,szarpan itp.pozniej przelaczylem na gaz.tez wszystko ladnie.bylo w nocy -25 stopni.odpalil na paliwku od razu.cieszylem sie bardzo ale do czasu 1km gdzie zaczelo szarpac i nie dalo sie w ogole jechac.wiec na gaz bo jak inaczej?jak sie zagrzal to normalnie na gazie.nie wiem co sie dzieje.dziwne jest to ze nie moge przelaczyc z gazu na pb.:(cieplego odpale na pb ale tylko namoment.pozniej gasnie.odlaczylem klemy na cala noc i rano znow moglem przejechac duzo na pb.co jest?juz mnie to denerwuje. to jest moj silnik. Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-02-12, 10:09 przez marcinkoza1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Mechaniczny wtrysk to przeżytek. Myślę że dochodzi do pracy na obu paliwach, stąd zalewanie i szarpanie/niemożność przełączenia na PB (pozostały gaz w przewodach i parowniku).
Jeśli myślisz o dłuższym posiadaniu sety to pewnie taniej w czasie wyjdzie kupno 1.8 z elektronicznym wtryskiem z Passka B5 lub A4, A3. A najlepiej 1.8T 20V z wiązka i ECU. Jest tego (rozbitego czy z Anglii) do oporu i w niezłej cenie można trafić nawet razem z LPG. Sekwencję do tego podepniesz bez problemu, wystroisz elegancko no i masz 150KM lub 180KM.
Ja bym tak zrobił i nie grzebał w tym mechanicznym.
Jeśli chcesz ratować swój AAD to wracaj do tego mechaniora, skoro robił niech poprawia, dlaczego ty masz się po kimś grzebać?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”