Strona 3 z 5

: 2012-03-21, 18:45
autor: wolfik0
Aż tak źle nie było :mrgreen:
Zawsze można się pobawić kto trafi zapałką do kolektora z daleka :mrgreen: :mrgreen:
Tylko, też raczej nie można przesadzać z ilością tego nitro... żeby nie pokrzywiło kolektora.
Z takich dodatkowych rzeczy to warto kupić nowe uszczelki, w serwisie zapłaciłem 30+15 za tą zielonkawą pod te kolanko kolektora i przy myciu karcherem ubrać okulary ochronne.
Obrazek

: 2012-03-21, 20:19
autor: J.A.G
wolfik0 pisze:Tak, wlałem nitro, podpaliłem i ukierunkowałem ten wlot do kolektora do wiatru i płomień na pół metra z kolektora był jak dobrze zawiało :mrgreen:
Po czymś takim istnieje ryzyko wypaczenia materiału, przy kol ssącym równa się to z nieszczelnością, co w turbolotach ma przecież wielkie znaczenie. Nie polecam tak robić, chyba że ma się płaszczyznówkę pod ręką i przelecieć po takim zabiegu.

: 2012-03-21, 20:29
autor: wolfik0
W każdym razie kolektor nic się nie pokrzywił bo był przykładany do równej powierzchni ;-)
Każdy kto wypala to robi to na swoje ryzyko :mrgreen: mi się udało :ok: na innych forach (vw bo to tam w 1.9 są problemy z nagarem) też ludzie wypalają i nikt nie pisał, że coś mu się pokrzywiło... ale wiadomo ryzyko istnieje.

: 2012-03-21, 22:31
autor: Grzesiek
wolfik0 pisze:też ludzie wypalają i nikt nie pisał, że coś mu się pokrzywiło...
bo moze nikt sie nie zorientowal :D
Ja dzisiaj dobralem sie do swojego... o chlopy, co tam byla za warstwa syfu. W niektorych miejscach tak na oko wydaje mi sie ze przepustowosc kolektora wynosila z 50%.

: 2012-03-21, 22:38
autor: wolfik0
bo moze nikt sie nie zorientowal :D
Ja dzisiaj dobralem sie do swojego... o chlopy, co tam byla za warstwa syfu. W niektorych miejscach tak na oko wydaje mi sie ze przepustowosc kolektora wynosila z 50%.
Tak z ciekawości jaki przebieg masz i jaki styl jazdy ?? bo mnie właśnie to dziwi, że u mnie mało co był zasyfiony...

: 2012-03-21, 23:00
autor: Grzesiek
Na liczniku 305000. Styl jazdy taki mieszany ale z przewaga delikatnego. 1z i tak i tak nie jedzie to nie ma sensu go pilowac :)

: 2012-03-22, 16:51
autor: wolfik0
Aa, nie zauważyłem, że kolega ma 1.9 :-D
W 2,5 jakoś strasznie się nie zbiera ten syf, w poprzedniej a6 c4 jak czyściłem przy 370tys to za dużo też nie było :ok: ale dla spokoju warto poświęcić te kilka godzin i poczyścić.

: 2013-05-09, 00:16
autor: GTR34
wolfik0, Gdzieś Ty dostał tą zieloną uszczelkę pod króciec kolektora ? :shock: Calusieńki Chełm zjeździłem i wszędzie "Nie pomożemy Panu, tylko ASO" którego oczywiście w pobliżu nie ma.. I założyłem ten króciec na specjalną pastę uszczelniającą, uszczelkę pod kolektor kupiłem Elring. Ja z czyszczeniem kolektora bawiłem się płynem do mycia silników+ karcher. Efekt podobny jak u ciebie wolfik0, ;-)

: 2013-05-09, 09:56
autor: wolfik0
W aso kupilem heh :)

: 2013-05-09, 19:53
autor: gjom
GTR34, ja zastosowałem taką uniwersalną do wysokich temperatur. Tylko, że musiałem z arkuszu wyciąć sobie nową na wzór oryginału. :ok:

: 2013-05-09, 20:34
autor: vag_only
właśnie sie zebrałem za rozkręcanie kolektora tylko pogoda nie dopisała :) imbus 6 jest do tych śrub co kolektor jest przykręcony? dwie poszły a w pozostałe nie wchodzi.. napewno 6 a nie 5.5? :) zaślepki na egr zrobiłem jutro dalej bede działać tylko nie wiem jak te śruby odkręce ;-)

: 2013-05-09, 20:42
autor: gjom
vag_only, wszystkie śruby są na taki sam klucz, nie pamiętam tylko jaki. Wiem, że ciężko jest trafić imbusem w łeb śruby, dostęp też kiepski. Można pomóc sobie lusterkiem :ok: :ok:

: 2013-05-09, 20:55
autor: wolfik0
Z dostępem audi się nie popisało... szczególnie te 2 pierwsze od przodu to ciężko.

: 2013-05-23, 22:31
autor: icemerc
Mam pytanie w którym dokładnie miejscu ten wąż przyciąc ?
Mógłby mi auto czerwona kreska zaznaczyć ? :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38d ... c2e25.html

: 2013-05-23, 22:44
autor: mati_A6
icemerc, ja dokładnie nie pamiętam ale jak zrobisz sobie przymiarki to wyjdzie samo z siebie ;-)