Strona 3 z 5
: 2012-03-21, 18:45
autor: wolfik0
Aż tak źle nie było
Zawsze można się pobawić kto trafi zapałką do kolektora z daleka
Tylko, też raczej nie można przesadzać z ilością tego nitro... żeby nie pokrzywiło kolektora.
Z takich dodatkowych rzeczy to warto kupić nowe uszczelki, w serwisie zapłaciłem 30+15 za tą zielonkawą pod te kolanko kolektora i przy myciu karcherem ubrać okulary ochronne.
: 2012-03-21, 20:19
autor: J.A.G
wolfik0 pisze:Tak, wlałem nitro, podpaliłem i ukierunkowałem ten wlot do kolektora do wiatru i płomień na pół metra z kolektora był jak dobrze zawiało
Po czymś takim istnieje ryzyko wypaczenia materiału, przy kol ssącym równa się to z nieszczelnością, co w turbolotach ma przecież wielkie znaczenie. Nie polecam tak robić, chyba że ma się płaszczyznówkę pod ręką i przelecieć po takim zabiegu.
: 2012-03-21, 20:29
autor: wolfik0
W każdym razie kolektor nic się nie pokrzywił bo był przykładany do równej powierzchni
Każdy kto wypala to robi to na swoje ryzyko
mi się udało
na innych forach (vw bo to tam w 1.9 są problemy z nagarem) też ludzie wypalają i nikt nie pisał, że coś mu się pokrzywiło... ale wiadomo ryzyko istnieje.
: 2012-03-21, 22:31
autor: Grzesiek
wolfik0 pisze:też ludzie wypalają i nikt nie pisał, że coś mu się pokrzywiło...
bo moze nikt sie nie zorientowal
Ja dzisiaj dobralem sie do swojego... o chlopy, co tam byla za warstwa syfu. W niektorych miejscach tak na oko wydaje mi sie ze przepustowosc kolektora wynosila z 50%.
: 2012-03-21, 22:38
autor: wolfik0
bo moze nikt sie nie zorientowal
Ja dzisiaj dobralem sie do swojego... o chlopy, co tam byla za warstwa syfu. W niektorych miejscach tak na oko wydaje mi sie ze przepustowosc kolektora wynosila z 50%.
Tak z ciekawości jaki przebieg masz i jaki styl jazdy ?? bo mnie właśnie to dziwi, że u mnie mało co był zasyfiony...
: 2012-03-21, 23:00
autor: Grzesiek
Na liczniku 305000. Styl jazdy taki mieszany ale z przewaga delikatnego. 1z i tak i tak nie jedzie to nie ma sensu go pilowac
: 2012-03-22, 16:51
autor: wolfik0
Aa, nie zauważyłem, że kolega ma 1.9
W 2,5 jakoś strasznie się nie zbiera ten syf, w poprzedniej a6 c4 jak czyściłem przy 370tys to za dużo też nie było
ale dla spokoju warto poświęcić te kilka godzin i poczyścić.
: 2013-05-09, 00:16
autor: GTR34
wolfik0, Gdzieś Ty dostał tą zieloną uszczelkę pod króciec kolektora ?
Calusieńki Chełm zjeździłem i wszędzie "Nie pomożemy Panu, tylko ASO" którego oczywiście w pobliżu nie ma.. I założyłem ten króciec na specjalną pastę uszczelniającą, uszczelkę pod kolektor kupiłem Elring. Ja z czyszczeniem kolektora bawiłem się płynem do mycia silników+ karcher. Efekt podobny jak u ciebie
wolfik0,
: 2013-05-09, 09:56
autor: wolfik0
W aso kupilem heh
: 2013-05-09, 19:53
autor: gjom
GTR34, ja zastosowałem taką uniwersalną do wysokich temperatur. Tylko, że musiałem z arkuszu wyciąć sobie nową na wzór oryginału.
: 2013-05-09, 20:34
autor: vag_only
właśnie sie zebrałem za rozkręcanie kolektora tylko pogoda nie dopisała
imbus 6 jest do tych śrub co kolektor jest przykręcony? dwie poszły a w pozostałe nie wchodzi.. napewno 6 a nie 5.5?
zaślepki na egr zrobiłem jutro dalej bede działać tylko nie wiem jak te śruby odkręce
: 2013-05-09, 20:42
autor: gjom
vag_only, wszystkie śruby są na taki sam klucz, nie pamiętam tylko jaki. Wiem, że ciężko jest trafić imbusem w łeb śruby, dostęp też kiepski. Można pomóc sobie lusterkiem
: 2013-05-09, 20:55
autor: wolfik0
Z dostępem audi się nie popisało... szczególnie te 2 pierwsze od przodu to ciężko.
: 2013-05-23, 22:31
autor: icemerc
Mam pytanie w którym dokładnie miejscu ten wąż przyciąc ?
Mógłby mi auto czerwona kreska zaznaczyć ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38d ... c2e25.html
: 2013-05-23, 22:44
autor: mati_A6
icemerc, ja dokładnie nie pamiętam ale jak zrobisz sobie przymiarki to wyjdzie samo z siebie