Strona 4 z 4

: 2017-12-25, 06:32
autor: Casian
Panowie może ktoś wytłumaczyć łopatologicznie post 1 ? Może jest zrozumiały dla Wszystkich ale ja jestem gorszego sortu i mnie to przerasta.
Nic nie rozumiem z tego co tam jest napisane. Muszę zrobić inwersje sygnału ABS, Świeci się u mnie ABS i miga wykrzynik po zmianie zegarów z A6 (bez AC/BC).
Szukałem na necie tego przekaźnika, znalazłem taki:

Obrazek

Będzie odpowiedni?

2. Dioda prostownicza. Ktoś wie jakie mają być moc, oznaczenia ? Pytam się bo się na tym nie znam.
3. Jak przekładamy fizycznie piny? Macie do tego jakieś sposób? Szczypce, urządzenie? Jak je wyjąć? Szarpiecie, podważacie?
4. cyt:
" Osobiście polecam wyjąć kabelek(z pinu 13) i włożyć tam(do pinu 19) ok 10-15cm zastępczy kabelek."
Jak mam to rozumieć?
Nie przekładam tego kabelka żółto czerwonego? tylko robię mostek pomiędzy 13 a 19 pinem? czy wyciągam pin 13 wkładam do 19 (kabel żółto-czerwony) a dodatkowy kabel wyciągam z pinu 19?
5.cyt:
"... W dalszej części musielibyśmy przeciąć czerwono żółty i końce od strony wtyczki, oraz od strony wiązki podłączyć do przekaźnika, na oddzielne nóżki. "

Tego sformułowania nie rozumiem w całości.

6. "Po tej operacji pin 13 zostaje wolny, w pinie 19 siedzi dosztukowany kabelek lub czerwono-żółty(który i tak trzeba będzie rozciąć, zerknij na schemat poniżej).
Dosztukowany kabel wystarczy na końcu lekko roznegliżować :) czyli zdjąć izolację z ok 3-4mm i wsunąć do końca we wtyczkę. "

w jaką wtyczkę?

Dla mnie to czarna magia i nie rozumiem co czytam więc muszę to rozłożyć na czynniki pierwsze żeby to ogarnąć. Dzięki z góry za odpowiedź.

: 2017-12-26, 01:13
autor: kornikbp
tutaj może w transalotor wrzuć:

http://pcteknik.dk/bil/Audi_100_til_A6_ ... tering.htm

poszukam zdjęć w wolnej chwili, bo widzę że wygasły. a samej inwersji już zbytnio nie pamiętam co i jak :roll: