[ALL ] Regeneracja tylnych zacisków QUATTRO

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

[ALL ] Regeneracja tylnych zacisków QUATTRO

Post autor: Key100l »

Ostatnio zmieniony 2013-02-03, 20:30 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Fajny manual :) Prosze jeszcze o wykonanie takiego dla FWD w zwykłej wersji na przód :mrgreen:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Casian, dzięki foty słabę i trochę błędów ale jeest widać co i jak :) Mówisz na przód :?: Pomyślębo też mam robić więc będę miał motywację zrobić foto story dla Ciebie :)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Key100l, doceniam twoj wklad ale prosze wykonaj to w formie bez koniecznosci płacenia za to..

[ Dodano: 2013-02-02, 18:19 ]
lub podrzuc to do espe i on zrobi to jako plik do sciagniecia z serwera forum..moze tak byc?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Butterbean, tak tylko że ja już dawno umieściłem to w dziale download i nawet pisałem do ESPE żeby przerzucił to w pobieralnie, ale widocznie zajęty jak wszyscy :-? Hmm mogę to wrzucić gdzieś na jakiś darmowy serwer tylko jaki :?: żeby znowu nie zniknęło jak wszystko na darmowych serwerach :-(
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Key100l, spokojnie..dzis zalatwie to z espe,pojdzie na serwer klubowy.a w temacie zmienimy poprostu link i tyle oki?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

ok dzięki :) w sumie teraz mi to obojętne bo moje bo moje hamulce już sprawne ale ten manual jest specjalnie dla wszystkich którzy jak ja mają problemy i tyle :P dzięki Tomek za załatwienie sprawy :D
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Key100l, cos mi sie widzi ze chyba odesle dwa lub nawet 4 takie zaciski na regeneracje do ciebie...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Tomek szczerze jeśli chcesz to spokojnie jeden dzień i ogarnę za piwo :P moje były straszne widać po zdjęciach ale nic nie leci i wszystko eleganco chodzi :P W sumie zależy od stanu ale ja jak miałem podejrzenia co do przecieków to robiłem na grubszych oringach i jest pięknie :D

Edit :) piwa nie pije więc jak dostanę zaciski i zestawy naprawcze to za wysyłkę powrotną Ci to ogarnę :D Taki miły jestem a co :P

Zestawy naprawcze kosztują chyba 20 złotych więc rachunek prosty warto robić nawet jak stan nie za ciekawy. A jak pamiętam to chwila cierpliwości i ogarnięcia siebie i zaciski da radę ogarnąć. Nie ma się co bać... Ja wcale nie mam jakiegoś specjalnego zaplecza technicznego, ale tak jak w manualu jak ktoś ma to wszystko z listy to da się zrobić... Zrobię jeszcze przód to opisze co i jak :)
Ostatnio zmieniony 2013-02-02, 21:32 przez Key100l, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

spoko.nie pojdziemy do wojta z tym...na spokojnie sie dogadamy...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
eSPe
Administrator
Administrator
Posty: 70
Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
Imię: Sławek
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1994
Silnik: 4.2 290KM (AEC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Podziękował: 1 raz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: eSPe »

Zaktualizowałem w pierwszym poście. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

eSPe, Dzięki :ok:
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

Post autor: Maszto »

Poradnik Key100l jest bardzo pomocny. Dodaje od siebie parę udoskonaleń:

1. Nie zagniatajcie przewodu hamulcowego, nie ma takiej potrzeby. Wystarczy korek odpowietrznika z zestawu naprawczego. Pasuje jak ulał i nic nie cieknie.

Obrazek

2. Nie wyrzucajcie harmonijek gumowych z jarzma. Warto wybrać lepszą sztukę odciąć kawałek i założyć na dźwignie hamulca ręcznego jako dodatkowy "fartuch przeciw prochowy". Ja wszystko ładnie w smarze miedzianym upaprałem także proch nie powinien wchodzić.

Obrazek Obrazek Obrazek

3. W celu skompresowania sprężyny koszyka, warto sobie wymodzić takie urządzonko. Czyli kawałek blachy, z otworem, przez to śruba, nakrętka i klucz nasadowy odpowiednio długi lub tak jak w moim przypadku dwie nasadki.
Ja dodalem od siebie jeszcze po bokach magnesy neodymowe które przytrzymuje pierścień segera, żeby mi pola widzenia wewnątrz zacisku nie zmniejszał. Dopiero jak porządnie koszyk siądzie w tym rowku osadczym, to zdejmujemy neodymy i pierścień wpada do środka. I jest gotowy żeby go zacisnąć.

Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Maszto dzięki za spostrzeżenia ;) każdy ma inny dobry pomysł i to jest właśnie fajne :D
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

kurde pany wziąłem się za regeneracje i mam mały problem, otóż u mnie trochę inaczej wygląda ten koszyk, jest on zmontowany z tą śrubą od ręcznego w jedną całość poprzez zagięcie takich blaszek i te blaszki całkowicie mi odpadły i nie wiem co mam robić, musiałbym kupić sam koszyk ale czy to jest wogóle gdzieś do dostania?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”