Strona 2 z 2

: 2014-11-17, 11:16
autor: Dodek
UP wrzucilem fotki ktore wygasły - niepamietam czy to akurat te same , cześć na pewno ;-)

Almanac, Twój link - świetna sprawa- na pewno lepiej to ukazuje niż sam czysty opis + fotki

: 2019-01-13, 05:04
autor: Casian
Panowie ile niutków jest do przykręcenia tej śruby 27?

: 2019-01-13, 14:31
autor: Dodek
Wg elsy 190nm + obrót o kąt 180 stopni

: 2019-01-14, 05:56
autor: Casian
Dodek pisze:Wg elsy 190nm + obrót o kąt 180 stopni
dzieki :ok:

: 2019-01-14, 23:39
autor: Dodek
Jc nie polecam tych ruville - lepiej dopłacić i wziąsć co innego - strasznie dupne mają te gumowe osłony

: 2019-11-04, 19:16
autor: Surchon
Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia? :P
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".

[ Dodano: |4 Lis 2019|, o 19:16 ]
Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia? :P
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".

: 2019-11-09, 10:59
autor: Dodek
Surchon pisze:Panowie mam kilka pytań/spraw:
1) Czy ktoś mógłby odświeżyć zdjęcia?
2) Co najlepiej odkręcić do wymiany przegubu zewnętrznego? Drążek kierowniczy? Wahacz? Nie mam ściągacza do drążków i nie chciałbym nic uszkodzić.
3) Czy śrubę 27 mogę przykręcić na wyczucie czy mam pożyczać klucz dynamometryczny? Jak ważny jest moment dokręcania?
4) Przy jeździe autostradowej i obrotach 3000+ słychać takie buczenie - jakby ktoś tylko tubę uruchomił. Na luzie jest cisza. Czy to może być od przegubów zewnętrznych/wewnętrznych czy raczej odpada? Przeguby będę wymieniał, bo przy max skręcie czasami "cykają".

1. niestety zdjecia wyparowały - ale jedno sie zachowało:
2. Musisz kupić ściągacz do koncówek bez tego nic nie zrobisz-koszt ok 40zł trzeba zbijać koncówki z kolumny mcpersona by przegub wyszedł - zresztą to opisałem.
3. Nie bede doradzał twoje ryzyzko - ale powinieneś kupić sobie klucz dynanometryczny - przyda ci sie na 10 kolejnych lat. - najtanszy ok 70zł klikający , bo tych tanszych z wskazówką wychyłową nie polecam bo bardzo łątwo je uszkodzić - wystarczy ze raz spadnie i kosz.
jak ci sie przegub rozkreci bo za słabo rozkreciłeś - gdzies 200km od domu w srodku nocy co wtedy powiesz- szkoda było dać 70zł????
4. U ciebie jest Quattro wiec może buczeć wał , podpory , dyfer tylni , i przeguby wew - niewiadomo na którym kole - trzeba wsio rozkrecać i przegladnać.






















Obrazek