[ALL ] montaz wylącznika abs.

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

[ALL ] montaz wylącznika abs.

Post autor: Butterbean »

ostatnio znalazlem cos co mnie zainteresowalo..lezalo a ze wygladalo dziwnie to wzialem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
przekaznik z bezpiecznikiem. :?: :?: :?:
nr.349.
Poszukalem i okazalo sie ze to jeden z elementow wylaczenia abs...
opis podłączenia znalazlem na konkurencji.jest co prawda do b4 ale schemat jest jasny i wyrazny co gdzie podpiac.

cytuje.
Pozwolę sobie wyjaśnić montaż wyłącznika ABS.
ps. W AUDI nie stosujemy druciarstwa typu 2 włączniki i rzeźba !!! -Robota musi mieć smak ;)

opis przekaźnika ABS COMBO RELAY

pin "30" - stałe +12V (czerwony)
pin "31" - masa -12V (brązowy)
pin "15" - po zapłonie +12V (czarno-niebieski)
pin "87" - wyjście po sterowaniu +12v (czarno-niebieski lub czarno-szary)
pin "T" - impuls +12V (czarno-żółty)
pin "S1" -impuls -12V (brązowo-czarny) -tylko QUATTRO


Podłączenie jest banalne.

O Ś K A


Musimy odłączyć zasilanie od sterownika ABS
Przewód czarno niebieski idący do pierwszego pinu w sterowniku ABS znajduje się w niebiesko-czarnej kości pod schowkiem kierowcy (nad nogami)
Przecinamy jego (w żeńskiej części kości) i do przewodu idącego do kości podłączamy pin nr "15" zaś do przewodu idącego w wiązkę do sterownika podłączamy pin "87"

Do włącznika (guzika) na pin"5" podajemy +12V (najlepiej po zapłonie z części męskiej kości niebiesko-czarnej) a na pin"6" podłączamy impuls z przekaźnika -pin"T"
Piny 1 i 2 w włączniku (guziku) służą do podświetlenia ikonki ABS
Na "1" (niebiesko-szary / niebiesko-czarny) +12V a na "2" (brązowy) -12V (masa) - najlepiej połączyć odpowiedniej długości przewodami z kością sąsiadującą obok (od innego włącznika -takie same kolory)

I tak jak w opisie przekaźnika na pin"30" podajemy stały prąd +12V
a na pin"31" podajemy masę -12V


Q U A T T R O


Jeżeli mamy QUATTRO pin "S1" przewód brązowo-czarny mostkujemy z takim samym kolorem przewodu łączącym sterownik ABS i włącznik blokady dyferencjału "DIFF"

Przewód czarno niebieski idący do pierwszego pinu w sterowniku ABS przecinamy i od sterownika pin"1"musimy pociągnąć nowy przewód do przekaźnika na pin"87"

Pin"15" mostkujemy z przewodem (niebiesko-czarnym) znajdującum się w niebiesko-czarnej kości będącej pod nogami kierowcy

Do włącznika (guzika) na pin"5" podajemy +12V (najlepiej po zapłonie z kości niebiesko-czarnej) a na pin"6" podłączamy impuls z przekaźnika -pin"T"
Piny 1 i 2 w włączniku (guziku) służą do podświetlenia ikonki ABS
Na "1" (niebiesko-szary / niebiesko-czarny) +12V a na "2" (brązowy) -12V (masa) - najlepiej połączyć odpowiedniej długości przewodami z kością sąsiadującą obok (od innego włącznika -takie same kolory)

I tak jak w opisie przekaźnika na pin"30" podajemy stały prąd +12V
a na pin"31" podajemy masę -12V

ciag dalszy po montazu.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”