[ALL C4] Montaż elektrycznych foteli
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
[ALL C4] Montaż elektrycznych foteli
Jeżeli jesteś posiadaczem c4, a chciałbyś mieć elektrycznie regulowane fotele, to ten temat jest właśnie dla Ciebie !! Sam zmieniałem i jest to fajna sprawa
1.załatwiamy sobie fotele z elektryką(trzeba też mieć jedno mocowanie, takie jak jest na zdjęciu po lewej stronie
ponieważ fotel wygląda tak:
2.zdejmujemy listwy, które trzymają dywan podważamy plastiki i odkręcamy wkręty (jest to banalnie proste)
3.odkrywamy dywan i widzimy takie coś:
Dlatego musimy go zakasać i poodmierzać wszystkie odległości i przyspawać te mocowanie,co trzyma fotel z drugiej strony ( pozostałość po starym fotelu można odciąć, lub zostawić, w dalszym kroku pokażę co ja wydumałem )
4.po odmierzeniu na fotelu trzeba przyspawać tak jak tu. Jak to zrobimy to mamy pół sukcesu
5.Ciągniemy kable, i zasilanie podłączamy pod przekaźnik 213 jest on po lewej stronie od kierowcy(pod kierownicą)
6.bezpieczniki od foteli wsadzamy pod maskę do pudełka, tam tylko w jedno wejście wejdzie ta kostka od foteli
7.jeżeli już wszystkie kable są schowane, to wsuwamy nasz fotel, przykręcamy i gotowe. Chyba że chcemy zostawić oryginalne słupki, to pod miejsca montażowe fotela podkładamy podkładki (najlepiej z twardej gumy) i przykręcamy.
8.przykręcamy wszystkie plastiki/śruby i wygląda to tak. Ja zostawiłem słupki i mi akurat się fotel suwa, bo jeżeli się nie podłoży, to fotel będzie się zapierał.
No i efekt końcowy jest taki:
Myślę, że ktoś zbierze się na odwagę, i zrobi to jak ja
1.załatwiamy sobie fotele z elektryką(trzeba też mieć jedno mocowanie, takie jak jest na zdjęciu po lewej stronie
ponieważ fotel wygląda tak:
2.zdejmujemy listwy, które trzymają dywan podważamy plastiki i odkręcamy wkręty (jest to banalnie proste)
3.odkrywamy dywan i widzimy takie coś:
Dlatego musimy go zakasać i poodmierzać wszystkie odległości i przyspawać te mocowanie,co trzyma fotel z drugiej strony ( pozostałość po starym fotelu można odciąć, lub zostawić, w dalszym kroku pokażę co ja wydumałem )
4.po odmierzeniu na fotelu trzeba przyspawać tak jak tu. Jak to zrobimy to mamy pół sukcesu
5.Ciągniemy kable, i zasilanie podłączamy pod przekaźnik 213 jest on po lewej stronie od kierowcy(pod kierownicą)
6.bezpieczniki od foteli wsadzamy pod maskę do pudełka, tam tylko w jedno wejście wejdzie ta kostka od foteli
7.jeżeli już wszystkie kable są schowane, to wsuwamy nasz fotel, przykręcamy i gotowe. Chyba że chcemy zostawić oryginalne słupki, to pod miejsca montażowe fotela podkładamy podkładki (najlepiej z twardej gumy) i przykręcamy.
8.przykręcamy wszystkie plastiki/śruby i wygląda to tak. Ja zostawiłem słupki i mi akurat się fotel suwa, bo jeżeli się nie podłoży, to fotel będzie się zapierał.
No i efekt końcowy jest taki:
Myślę, że ktoś zbierze się na odwagę, i zrobi to jak ja
Ostatnio zmieniony 2018-11-17, 17:27 przez kasiarka, łącznie zmieniany 10 razy.
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Podłożyłem podkładki pod foteliki i nie dość, że suwa się tak jak oryginalnie, to i jest też wyżej i fajnie widać przód autka
i wszystko jest w porządku ;p
i wszystko jest w porządku ;p
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
jedna mala uwaga techniczna.
po pierwsze rozrozniaj bezpieczniki od przekaznikow.
druga sprawa to jakis schemat podlaczenia bo czegos tu nie rozumiem...mega skrotowo to opisales.zasilanie z przekaznika czy zacisku pod 213.ok.czyli jeden biegun tutaj.a drugi?no i skad podlaczasz puszke sterujaca pod maska?czy tam jest instalka do foteli w standardzie?
po pierwsze rozrozniaj bezpieczniki od przekaznikow.
druga sprawa to jakis schemat podlaczenia bo czegos tu nie rozumiem...mega skrotowo to opisales.zasilanie z przekaznika czy zacisku pod 213.ok.czyli jeden biegun tutaj.a drugi?no i skad podlaczasz puszke sterujaca pod maska?czy tam jest instalka do foteli w standardzie?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Na ja miałem tylko 2 kable + i - To plus do przekaźnika 213, a masa do budy, no chyba wiadome, ze masa idzie do budy, a tą puszkę miałem z drugiego autka, i to standard przy fotelikachButterbean pisze:jedna mala uwaga techniczna.
po pierwsze rozrozniaj bezpieczniki od przekaznikow.
druga sprawa to jakis schemat podlaczenia bo czegos tu nie rozumiem...mega skrotowo to opisales.zasilanie z przekaznika czy zacisku pod 213.ok.czyli jeden biegun tutaj.a drugi?no i skad podlaczasz puszke sterujaca pod maska?czy tam jest instalka do foteli w standardzie?
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
nie mam kostki tej w nadwoziu moim, ale kable są i w każdej chwili mogę te kabelki podłączyć, ale nie wiem później pod co podłączyćKamyk pisze:Widzę że tak jak ja odpuściłeś pajęczynkę do pamięci foteli.kasiarka pisze:Na ja miałem tylko 2 kable + i - To plus do przekaźnika 213, a masa do budy, no chyba wiadome, ze masa idzie do budy, a tą puszkę miałem z drugiego autka, i to standard przy fotelikach
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
fakinek.
Napewno bez problemu wiekszego przełozysz skóry ze stelarza na stelarz.
Napewno bez problemu wiekszego przełozysz skóry ze stelarza na stelarz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- polsport
- Adept
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-06-29, 22:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk Cieszyński
Z tego co pamiętam to programowanie u mnie było dość proste ( piszę z pamięci ).trooky pisze:kasiarka, umiesz zaprogramować fotele a raczej ich pamięć?? Mam z tym jakiś czas problem tak jak z lusterkami. Panel reacuje na on/off i tyle... Masz jakiś pomysł??
1. Ustawiamy fotel w żądanym położeniu ( oraz lusterka).
2. Naciskamy i przytrzymujemy MEMORY a jednocześnie naciskamy jeden z czterech przycisków pamięci.
3. Puszczamy przyciski - GOTOWE.
Jeśli masz kilka kluczyków to możesz do każdego kluczyka zaprogramować odpowiednie ustawienie foteli i lusterek.
Gra miłosna jest jak jazda samochodem:
kobiety wolą objazdy, mężczyźni – skróty.
kobiety wolą objazdy, mężczyźni – skróty.
- polsport
- Adept
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-06-29, 22:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk Cieszyński
Fotele elektryczne działają zarówno z włączonym jak i wyłączonym zapłonem. Nie ma znaczenia jak ustawisz kluczyk w stacyjce - chyba że masz jakąś rzeźbę. U mnie można programować z włączonym jak i wyłączonym zapłonem.
Gra miłosna jest jak jazda samochodem:
kobiety wolą objazdy, mężczyźni – skróty.
kobiety wolą objazdy, mężczyźni – skróty.