[ALL ] Światła do jazdy dziennej inaczej
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
podywagujmy..
przekaznik zwarty w stanie spoczynku.daje prad na zarowki czy tez na przekaznik przeciwmgielnych przednich.wlaczam pozycje i tym pradem dzialam na przekaznik ktory sie rozwiera.i tyle.trzasnac to mozna tak naprawde w obrebie samego wlacznika przeciwmgielnych.przekaznikiem tak jak by obejsc sam wlacznik-a wysterowanie go wziasc z podsiwetlenia wlacznikow ktore sie wlacza przeciez przy pozycyjnych
reasumujac-jeden prosty przekaznik za wlacznikiem.
przekaznik zwarty w stanie spoczynku.daje prad na zarowki czy tez na przekaznik przeciwmgielnych przednich.wlaczam pozycje i tym pradem dzialam na przekaznik ktory sie rozwiera.i tyle.trzasnac to mozna tak naprawde w obrebie samego wlacznika przeciwmgielnych.przekaznikiem tak jak by obejsc sam wlacznik-a wysterowanie go wziasc z podsiwetlenia wlacznikow ktore sie wlacza przeciez przy pozycyjnych
reasumujac-jeden prosty przekaznik za wlacznikiem.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
tylko że celem świateł dziennych jest oszczędność prądu (a co za tym idzie paliwa), oszczędność żarówek i odblaśników. Także wszelkie zabawy z p.mgłowymi czy 30% mocy na długich jeśli nie ciągną za sobą oszczędności prądu to są sztuką dla sztuki a nie czymś użytecznym.
Swoją drogą polecam zakup normalnych świateł dziennych a nie jakieś udziwnienia ja właśnie tak zrobiłem i na dniach będę montować.
Swoją drogą polecam zakup normalnych świateł dziennych a nie jakieś udziwnienia ja właśnie tak zrobiłem i na dniach będę montować.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
GreenGreen, stosujac juz nawet w przecimgielnych oszczedzasz prad bo nei swieca tylne,nie swieca postojowki z przodu.odblysniki tez oszczedzasz bo nie swieca sie swiatla ktorych najbardziej potrzebujesz w nocy czyli drogowe i mijania wiec sie one nei zuzywaja w ciagu dnia.
pozostaje kwestia ledow ktore to mam chec wyprobowac.
pozostaje kwestia ledow ktore to mam chec wyprobowac.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Mrozu76
- C4 Autorytet
- Posty: 289
- Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
ledowe zarowki jak najbardziej ok, ale slyszalem, ze w soczewce nie sprawdzaja sie. jak sie podlaczy w przeciwmgielne, to tak jak Butter napisal, nie zapalaja sie pozycyjne, oswietlenie wnetrza, rejestracja. zawsze to jakas oszczednosc, ale w moim wypadku, to raczej by oszczedzac ksenony, a nie paliwo, bo to raczej duzo spalania nie zmniejszy a tych badziewnych day line'ow z tesco, czy allegro nigdy nie wloze do swojego auta, dlatego kombinuje, jak wykorzystac oryginalne lampy
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
ja mam podobne zdanie jak Mrozu76
czyli oszczędność xenonów.
Myślałem żeby założyć ten moduł żeby oszczędzić i xenony i prąd.
Ale to racja że problemem może być ciepło wytwarzane przez moduł.
Coś z tą energią trzeba zrobić żeby żarówka świeciła na 30%.
Chyba będę robił tak że zamontuję włącznik który będzie mi zapalał przeciwmgielne po kilku sekundach od zapalenia silnika.
czyli oszczędność xenonów.
Myślałem żeby założyć ten moduł żeby oszczędzić i xenony i prąd.
Ale to racja że problemem może być ciepło wytwarzane przez moduł.
Coś z tą energią trzeba zrobić żeby żarówka świeciła na 30%.
Chyba będę robił tak że zamontuję włącznik który będzie mi zapalał przeciwmgielne po kilku sekundach od zapalenia silnika.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- kesah
- Czeladnik
- Posty: 53
- Rejestracja: 2014-06-21, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
w ACK miałem moduł DRL na długich i nawet mi się to podobało, chociaż w sumie było mega żółto. co do panów niebieskich to dlaczego mają się przyczepić? wiele aut tak ma i jakoś ich nie ścigają, a poza tym zawsze możesz powiedzieć, że masz kanadyjską wersję C4 - tam to chyba w standardzie było.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-16
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
Ktoś tu pisał o wydzielaniu ciepła przez ten moduł.
Zależy co kupicie, jak badziewie za 10zł to tak będzie, że napięcie odłoży na rezystorze i to spali się po jakimś czasie.
Ja od ponad roku jeżdże na module DLR przypiętym do długich które świecą na 30%.
Proszę: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=91617#91617
Moduł w ogóle się nie grzeje. Nikt nie miga że jest oślepiany. Za moduł wtedy zapłaciłem coś koło 100zł. Nie widzę sensu z innymi kombinacjami.
Zależy co kupicie, jak badziewie za 10zł to tak będzie, że napięcie odłoży na rezystorze i to spali się po jakimś czasie.
Ja od ponad roku jeżdże na module DLR przypiętym do długich które świecą na 30%.
Proszę: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=91617#91617
Moduł w ogóle się nie grzeje. Nikt nie miga że jest oślepiany. Za moduł wtedy zapłaciłem coś koło 100zł. Nie widzę sensu z innymi kombinacjami.
Ostatnio zmieniony 2015-04-17, 10:22 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kesah-wersja kanadyjska czy chinska ma byc przystosowana do przepisow polskich.,
msk-wg mnei wyglada to poprostu slabo.a jesli juz ma wygladac slabo to wybacz-wole juz zalozyc odzielne swiatla led-wyglada tak samo zle ale oszczedzam jeszcze wiecej.
masz pewnie racje ze sa gusta i ze kazdemu podoba sie co innego tobie zolte widac ze slabo swiecace swiatla pasuja komusinnemu beda ledy paski pasowac.
msk-wg mnei wyglada to poprostu slabo.a jesli juz ma wygladac slabo to wybacz-wole juz zalozyc odzielne swiatla led-wyglada tak samo zle ale oszczedzam jeszcze wiecej.
masz pewnie racje ze sa gusta i ze kazdemu podoba sie co innego tobie zolte widac ze slabo swiecace swiatla pasuja komusinnemu beda ledy paski pasowac.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
no właśnie nie - przewoziłem kilka rzeczy wcześniej i wyjąłem skrzynkę z rupciami do autka w tym żarówki
Dwa pytania jedno w temacie co by OT nie było - gdzie znajdę dobry plus po stacyjce w komorze silnika aby podpiąć światła dzienne ?
Drugie tak PS ile teraz kosztuje przegląd częściowy za zabrany dowód z powodu ksenonów
Niebieski mówił że to szczątkowa kwota w porównaniu z normalnym przeglądem ale ile konkretnie to nie wiedział
Dwa pytania jedno w temacie co by OT nie było - gdzie znajdę dobry plus po stacyjce w komorze silnika aby podpiąć światła dzienne ?
Drugie tak PS ile teraz kosztuje przegląd częściowy za zabrany dowód z powodu ksenonów
Niebieski mówił że to szczątkowa kwota w porównaniu z normalnym przeglądem ale ile konkretnie to nie wiedział