[A6 C4] KIEROWNICA SPORT LINE PASUJE Z S6?

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy.
LUKASZDEAL
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2013-07-09, 17:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecinek

[A6 C4] KIEROWNICA SPORT LINE PASUJE Z S6?

Post autor: LUKASZDEAL »

Witam. Słyszałem że można zamontować do A6 C4 Kierownicę z nowszych np. S6 c5. Podobno mogą być probilemy z wieloklinem. Jak to zrobić? Podobno są jakieś adaptery, gdzie je kupić? Jak z funkcjonalnościa i dopasowaniem? Czy nie trzeba nic przerabiać nie wychodzą jakieś szpary lub ocieranie? Jak taśma czy pasuje stara i wtyczki na przewody te same? Mam klakson i airbag tylko w kierownicy oryginalnej.

PS. Jak by ktoś miał w roszsądnej cenie ładną kierownicę w skórze to chętnie kupie.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

_przywitajsie
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

Ja właśnie jestem na etapie przymierzania się do zmiany kiery na tą ze zdjęcia. Pochodzi z audi a3 18 T przed liftem. Obrazek
Dzisiaj byłem na złomie i wyszarpałem z golfa 3 i golfa 2 po sztuce adaptera ;) (jeden na zapas ;) Planuję zgrać tą kierę aby wszystko hulało na oryginalnej taśmie czyli plug and play (oczywiście kiera będzie rezania ręcznie i mechanicznie ;) A propos tych adapterów to te są długie a potrzebny niby krótki he he śmiać mi się chciało jak widziałem ludzi na forach piszących że trzeba kupić krótki! A on jest po prostu przyciętym długim, frezy są w tych samych miejscach w obu ;)) Jak nie zapomną to zdam relacje oto foto z prac przy rzeźbieniu pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony 2014-04-09, 21:31 przez Nuras, łącznie zmieniany 2 razy.
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

No i jest kiera w aucie ;) Niestety nie do końca się cieszę ;/ To znaczy wygląda super, nic nie obciera niestety zawaliłem sprawę i złapał błąd airbag a nie mogę się podłączyć zadnym programosem;/
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

nie ma krzywdy..czym ciales otwory na tasme?tzn na to zeby przewody wlaozyc do kiery itp...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

Nałożyłem starą kierę na nową. W środek nowej adapter (wieloklin i centrowanie za pomocą nasadki długiej 12 z zestawu do małej grzechotki) tak aby przeszła przez dwie kierownice. Potem spiąłem je ściskami i od góry przewierciłem przez otwory w oryginalnej kierownicy tą na dole jak według szablonu ;) Otwory na kable odznaczyłem rysikiem po czym zdjąłem już starą kiere z nowej i zacząłem nawiercać otworki blisko siebie aby potem stuknąć przez śrubokręt i wywalić rozwierconą kostkę alu ;) Śrubki mocujące taśmę należy zmienić na dłuższe. Tył wieloklinu kierownicy musiałem skrócić o ok 4 mm czyli długość od końca do miejsca gdzie frezy się zaczynają. Potem tą samą część odchudzić szlifierką aby ścianka dużego wieloklinu bo o nim ciągle mowa ma mieć ok 3 mm. Dla tego tak ponieważ w taśmę wsadzając kierownicę się ona po prostu nie zmieści (dla tego obciera bez tego manewru;). Na koniec tulejka wysokości 3 mm o średnicy takiej aby ledwo przechodziła przez duży wieloklin adaptera (ja dociąłem z rurki nierdzewnej która idealnie pasowała) potem wkładamy kierę następnie skręcamy taśmę, i tu ważne w ośkę wsadzamy podkładkę o grubości 3 mm by wlazła w kierę w duży wieloklin potem duża gruba podkładka i nakrętka na klucz 24 i done ;) ja dodatkowo na frezy dałem klej do gwintu. Mam nadzieję że można z tego coś zrozumieć. Pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony 2014-04-13, 21:53 przez Nuras, łącznie zmieniany 1 raz.
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

1.nie wiem czemu skracales redukcje.mi wszedzie wsio wchodzi bez jakichs takich zabaw.

2.tasmy nie trzeba przykrecac.
3.na tasmie jest zabezpieczenie ktore wylamujemy.wycinamy.
4.kiere scinamy z jednej strony..tylko tam gdzie wchodzi kostka od klaksonu.
5.problemy male zaczynaja sie jesli przerabiamy kiere sline z c5 czy b5..
tam sa inne kostki do tasmy i do poduchy.trzeba wstawiac osobne gniazdo..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

No nie wiem ja tak zrobiłem i jest ok, może dla tego że robiłem to pierwszy raz ale zamierzony efekt jest uzyskany więc myślę, że jest ok ;) Muszę ją tylko zakonserwować bo zakurzona w szczelinach pod poduchą i ogólnie się musi świecić ;) :ok:
Ostatnio zmieniony 2014-04-14, 17:17 przez Nuras, łącznie zmieniany 1 raz.
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

Kabelek zadziałał vcds lite zlikwidował problem poducha gaśnie ok 2 sec po zapaleniu silnika ;)
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
end1970
Adept
Adept
Posty: 18
Rejestracja: 2012-09-03, 21:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dynów

Post autor: end1970 »

Witam wszystkich, ja muszę powiedzieć, że kupiłem A6 C4 od pierwszego właściciela i już była kierownica S6, kiedy zaczałem sie interesować wyposażeniem po numerze vin w etce wychodziło że jest to S6 z dużym silnikiem benzynowym, nie pamiętam obcenie jaki to był silnik. wyszło, że popredni właściciel podczas zakupu zażyczył sobie silnik 2,5 TDI i taki mu fabrycznie zamontowano...
end1970
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

Coś takiego mogło być jedynie w przypadku S6 TDI, które miało budę eSki, ale AELa z quattro, przód był eskowy, jednak nie miało blendy od Ski chyba... Te wychodziły pod koniec produkcji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”