[A6 C4] KIEROWNICA SPORT LINE PASUJE Z S6?
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-07-09, 17:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczecinek
[A6 C4] KIEROWNICA SPORT LINE PASUJE Z S6?
Witam. Słyszałem że można zamontować do A6 C4 Kierownicę z nowszych np. S6 c5. Podobno mogą być probilemy z wieloklinem. Jak to zrobić? Podobno są jakieś adaptery, gdzie je kupić? Jak z funkcjonalnościa i dopasowaniem? Czy nie trzeba nic przerabiać nie wychodzą jakieś szpary lub ocieranie? Jak taśma czy pasuje stara i wtyczki na przewody te same? Mam klakson i airbag tylko w kierownicy oryginalnej.
PS. Jak by ktoś miał w roszsądnej cenie ładną kierownicę w skórze to chętnie kupie.
PS. Jak by ktoś miał w roszsądnej cenie ładną kierownicę w skórze to chętnie kupie.
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
Ja właśnie jestem na etapie przymierzania się do zmiany kiery na tą ze zdjęcia. Pochodzi z audi a3 18 T przed liftem.
Dzisiaj byłem na złomie i wyszarpałem z golfa 3 i golfa 2 po sztuce adaptera (jeden na zapas Planuję zgrać tą kierę aby wszystko hulało na oryginalnej taśmie czyli plug and play (oczywiście kiera będzie rezania ręcznie i mechanicznie A propos tych adapterów to te są długie a potrzebny niby krótki he he śmiać mi się chciało jak widziałem ludzi na forach piszących że trzeba kupić krótki! A on jest po prostu przyciętym długim, frezy są w tych samych miejscach w obu ) Jak nie zapomną to zdam relacje oto foto z prac przy rzeźbieniu pozdrawiam
Dzisiaj byłem na złomie i wyszarpałem z golfa 3 i golfa 2 po sztuce adaptera (jeden na zapas Planuję zgrać tą kierę aby wszystko hulało na oryginalnej taśmie czyli plug and play (oczywiście kiera będzie rezania ręcznie i mechanicznie A propos tych adapterów to te są długie a potrzebny niby krótki he he śmiać mi się chciało jak widziałem ludzi na forach piszących że trzeba kupić krótki! A on jest po prostu przyciętym długim, frezy są w tych samych miejscach w obu ) Jak nie zapomną to zdam relacje oto foto z prac przy rzeźbieniu pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2014-04-09, 21:31 przez Nuras, łącznie zmieniany 2 razy.
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie ma krzywdy..czym ciales otwory na tasme?tzn na to zeby przewody wlaozyc do kiery itp...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
Nałożyłem starą kierę na nową. W środek nowej adapter (wieloklin i centrowanie za pomocą nasadki długiej 12 z zestawu do małej grzechotki) tak aby przeszła przez dwie kierownice. Potem spiąłem je ściskami i od góry przewierciłem przez otwory w oryginalnej kierownicy tą na dole jak według szablonu Otwory na kable odznaczyłem rysikiem po czym zdjąłem już starą kiere z nowej i zacząłem nawiercać otworki blisko siebie aby potem stuknąć przez śrubokręt i wywalić rozwierconą kostkę alu Śrubki mocujące taśmę należy zmienić na dłuższe. Tył wieloklinu kierownicy musiałem skrócić o ok 4 mm czyli długość od końca do miejsca gdzie frezy się zaczynają. Potem tą samą część odchudzić szlifierką aby ścianka dużego wieloklinu bo o nim ciągle mowa ma mieć ok 3 mm. Dla tego tak ponieważ w taśmę wsadzając kierownicę się ona po prostu nie zmieści (dla tego obciera bez tego manewru;). Na koniec tulejka wysokości 3 mm o średnicy takiej aby ledwo przechodziła przez duży wieloklin adaptera (ja dociąłem z rurki nierdzewnej która idealnie pasowała) potem wkładamy kierę następnie skręcamy taśmę, i tu ważne w ośkę wsadzamy podkładkę o grubości 3 mm by wlazła w kierę w duży wieloklin potem duża gruba podkładka i nakrętka na klucz 24 i done ja dodatkowo na frezy dałem klej do gwintu. Mam nadzieję że można z tego coś zrozumieć. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2014-04-13, 21:53 przez Nuras, łącznie zmieniany 1 raz.
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
1.nie wiem czemu skracales redukcje.mi wszedzie wsio wchodzi bez jakichs takich zabaw.
2.tasmy nie trzeba przykrecac.
3.na tasmie jest zabezpieczenie ktore wylamujemy.wycinamy.
4.kiere scinamy z jednej strony..tylko tam gdzie wchodzi kostka od klaksonu.
5.problemy male zaczynaja sie jesli przerabiamy kiere sline z c5 czy b5..
tam sa inne kostki do tasmy i do poduchy.trzeba wstawiac osobne gniazdo..
2.tasmy nie trzeba przykrecac.
3.na tasmie jest zabezpieczenie ktore wylamujemy.wycinamy.
4.kiere scinamy z jednej strony..tylko tam gdzie wchodzi kostka od klaksonu.
5.problemy male zaczynaja sie jesli przerabiamy kiere sline z c5 czy b5..
tam sa inne kostki do tasmy i do poduchy.trzeba wstawiac osobne gniazdo..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
No nie wiem ja tak zrobiłem i jest ok, może dla tego że robiłem to pierwszy raz ale zamierzony efekt jest uzyskany więc myślę, że jest ok Muszę ją tylko zakonserwować bo zakurzona w szczelinach pod poduchą i ogólnie się musi świecić
Ostatnio zmieniony 2014-04-14, 17:17 przez Nuras, łącznie zmieniany 1 raz.
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
-
- Adept
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-09-03, 21:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dynów
Witam wszystkich, ja muszę powiedzieć, że kupiłem A6 C4 od pierwszego właściciela i już była kierownica S6, kiedy zaczałem sie interesować wyposażeniem po numerze vin w etce wychodziło że jest to S6 z dużym silnikiem benzynowym, nie pamiętam obcenie jaki to był silnik. wyszło, że popredni właściciel podczas zakupu zażyczył sobie silnik 2,5 TDI i taki mu fabrycznie zamontowano...
end1970