[ALL ] AUDI 2.8 V6 AAH chip 193HP 281NM ??
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Spokojnie, tak jak pisałem nie mam doświadczenia z wtryskowymi autami (zwiększanie mocy) ale z gaźnikowymi już tak i myślałem że jest to podobne zjawisko przynajmniej teoretycznie.J.A.G pisze:
Nie pisz więcej nic o zwiększeniu ilości powietrza w wolnossaku bo jak niby masz to zrobić? Od tego jest turbosprężarka czy kompresor.
Paliwo nie jest problemem w wolnossącym a właśnie powietrze i stąd tylko te 10KM.
-
- Adept
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-05-18, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: małopolska
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Były wersje 2.8 V6 AAH ABT miały tyle mocy i momentu co silniki 2.8 V6 30v czyli tak jak u mnie w ACK
Widziałem sam taką A4 z takim silnikiem i na głowicach było odlany emblemat ABT i plomby na sterowniku na których było napisane 193KM 280NM więc da się. Może nie samym programem bo głowice mogły mieć np większe kanały ssące badź ostrzejsze wałki.
Widziałem sam taką A4 z takim silnikiem i na głowicach było odlany emblemat ABT i plomby na sterowniku na których było napisane 193KM 280NM więc da się. Może nie samym programem bo głowice mogły mieć np większe kanały ssące badź ostrzejsze wałki.
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996