[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

tarcz szykaj ATE power disc są one nacinane i ładnie to się prezentuje i fajnie się chłodzą
http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-au ... 85282.html
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Jak coś to ja mam zaciski w piwnicy. Kupiłem jakiś czas temu cały komplet, czyli jarzma zaciski i tarcze, i zaciski mi zostały.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

Co do wchodzenia 15" w duży hamulec, ja na serii Eskowej zimówkę mam na 15" :mrgreen:
Co do hamulców jakie by nie były to w serii są słabe, do jakiejkolwiek szybszej jazdy trzeba robić up grade, czekam tylko aż skończą mi się klocki i będę rezał hamulec na zacisku Brembo ;-)
PIATEK
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 97
Rejestracja: 2011-06-20, 15:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gryfice

Post autor: PIATEK »

No na Brembo bedzie juz ostro, musisz dać więcej info RacingFactory, od czego to zaadoptujesz.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

RacingFactory pisze:Co do wchodzenia 15" w duży hamulec, ja na serii Eskowej zimówkę mam na 15" :mrgreen:
Co do hamulców jakie by nie były to w serii są słabe, do jakiejkolwiek szybszej jazdy trzeba robić up grade, czekam tylko aż skończą mi się klocki i będę rezał hamulec na zacisku Brembo ;-)
Czyli mam rozumieć że w 15 `` też większe hamulce wejdą ?

U mnie projekt został przez to zarzucony :-/
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

Casian, wchodza tylko o odpowiednim wyprofilowaniu felgi i ET ja mam 16 zime ale tez musiałem uwarzac na ET bo fele na zacisku siedziały nawet na klapce w eSkach sa opisane 15 cali ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

to jakie ET musi być żeby było OK ? Bo bym spr u siebie ile mam..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

Ja mam chyba oryginalną stal + dystanse 20mm, inaczej nie ma bata żeby podeszło.
Co do hamulców to sprawdzone Brembo montowane m.in w BMW E38, Alfach 166 i wielu innych autach. Za taki sam zacisk z Porsche zapłacimy oczywiście x2 za sam znaczek :lol:
Dopasowanie do C4 to nie problem, tym bardziej, że mam na dobrą sprawę pod bokiem C4 ze zrobionym już takim hamulcem 340mm.
Pierwszy lepszy strzał z alledrogo:
http://allegro.pl/sportowe-zaciski-hamu ... 61767.html
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Jako że się spuźniłem z zakupem tego kompletu pod 312 przez myśl przeszla mi opcja na 340 o jakich wspomniał RacingFactory. Choć przy mojej mocy to może być gruba przesada :-)

Mam pytanie jeszcze odnośnie tego jak rozpoznać jarzma od żeliwnych zwrotnic?? Tak abym na alle mógł znaleźć kolejny zestawik?? Jak coś znajdziecie to podeślijcie tutaj albo PW...
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Z żeliwnych mają nr 451.
A taką widoczną różnicą w tych jarzmach jest to że z żeliwnych kolumn dziury na zacisk i zwrotnicę są równolegle, a w aluminiowych zwrotnicach dziury przy zwrotnicach mają większy rozstaw, czyli tworzą taki trapez.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

trooky, nie mów że przesada ja swoją ostatnio hamowałem z 200km/h do 0 i na końcu już nie miałem hamulców bo się przegrzały i szlak trafił tarcze
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

:mrgreen: :mrgreen: No to ładnie, ale ja wystarczy że po mieście sie szybciej pokręce wieczorami i juz mi padają :-( Myślę że dobre 312 załatwią sprawę.
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

też tak uważam ja bym coś pomyślał dla siebie z hamulcami ale moja niunia może tylko do września u mnie będzie
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

I główna wada w AAT to nie wentylowane tarcze co też dużo robi.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

haha zakładaj 340 bedziesz miał wieksze o 8 niz ja mam w eSce w seri :D
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”