[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Jak coś to ja mam zaciski w piwnicy. Kupiłem jakiś czas temu cały komplet, czyli jarzma zaciski i tarcze, i zaciski mi zostały.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Czyli mam rozumieć że w 15 `` też większe hamulce wejdą ?RacingFactory pisze:Co do wchodzenia 15" w duży hamulec, ja na serii Eskowej zimówkę mam na 15"
Co do hamulców jakie by nie były to w serii są słabe, do jakiejkolwiek szybszej jazdy trzeba robić up grade, czekam tylko aż skończą mi się klocki i będę rezał hamulec na zacisku Brembo
U mnie projekt został przez to zarzucony
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Casian, wchodza tylko o odpowiednim wyprofilowaniu felgi i ET ja mam 16 zime ale tez musiałem uwarzac na ET bo fele na zacisku siedziały nawet na klapce w eSkach sa opisane 15 cali
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Ja mam chyba oryginalną stal + dystanse 20mm, inaczej nie ma bata żeby podeszło.
Co do hamulców to sprawdzone Brembo montowane m.in w BMW E38, Alfach 166 i wielu innych autach. Za taki sam zacisk z Porsche zapłacimy oczywiście x2 za sam znaczek
Dopasowanie do C4 to nie problem, tym bardziej, że mam na dobrą sprawę pod bokiem C4 ze zrobionym już takim hamulcem 340mm.
Pierwszy lepszy strzał z alledrogo:
http://allegro.pl/sportowe-zaciski-hamu ... 61767.html
Co do hamulców to sprawdzone Brembo montowane m.in w BMW E38, Alfach 166 i wielu innych autach. Za taki sam zacisk z Porsche zapłacimy oczywiście x2 za sam znaczek
Dopasowanie do C4 to nie problem, tym bardziej, że mam na dobrą sprawę pod bokiem C4 ze zrobionym już takim hamulcem 340mm.
Pierwszy lepszy strzał z alledrogo:
http://allegro.pl/sportowe-zaciski-hamu ... 61767.html
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Jako że się spuźniłem z zakupem tego kompletu pod 312 przez myśl przeszla mi opcja na 340 o jakich wspomniał RacingFactory. Choć przy mojej mocy to może być gruba przesada
Mam pytanie jeszcze odnośnie tego jak rozpoznać jarzma od żeliwnych zwrotnic?? Tak abym na alle mógł znaleźć kolejny zestawik?? Jak coś znajdziecie to podeślijcie tutaj albo PW...
Mam pytanie jeszcze odnośnie tego jak rozpoznać jarzma od żeliwnych zwrotnic?? Tak abym na alle mógł znaleźć kolejny zestawik?? Jak coś znajdziecie to podeślijcie tutaj albo PW...
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Z żeliwnych mają nr 451.
A taką widoczną różnicą w tych jarzmach jest to że z żeliwnych kolumn dziury na zacisk i zwrotnicę są równolegle, a w aluminiowych zwrotnicach dziury przy zwrotnicach mają większy rozstaw, czyli tworzą taki trapez.
A taką widoczną różnicą w tych jarzmach jest to że z żeliwnych kolumn dziury na zacisk i zwrotnicę są równolegle, a w aluminiowych zwrotnicach dziury przy zwrotnicach mają większy rozstaw, czyli tworzą taki trapez.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
I główna wada w AAT to nie wentylowane tarcze co też dużo robi.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13