[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

tak mam 312 i serwo z pompą od B6
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

Panowie przerabiał ktos temat przednich spowalnaiczy tj. 4-tłoczków Brembo z BMW e38 ?

Wpadł taki pomysł .

Obecnie mam od pól roku 312mm , a tył 269 mm.
Daje rade ,ale przód bym chętnie zmienił

Mój zestaw będzie na handel jak założe 4 tłoczki .
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Look_s6, nie wiem czy czasem przednich zwrotnic nie trzeba zmieniać jakie posiadały Ski. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Look_s6, Ja mam zaciski z merca S-klasa W220 oczywiście brembo w piwnicy i niestety nie podejdą, albo inaczej tarcza min 345, bo ja celowałem w 320 i lipa, także się rozglądam za takimi z E38
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Ja juz po swapie. Mcpersony z s6, tarcze nawiercane ZIMMERMANN 323, zaciski S8, przewody z S8, klocki BREMBO.
Jak narazie mega zadowolony mimo że trochę bolało w sklepie przy kasie.
Heble dotarłem i pierwsza próba ze 170 do 100 wyszła super. Auto zwalnia moment.
Jedyny minus to trochę piszczą jak zimne
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

afro89,

temat dużej tarczy to nie w tym aucie .W coupe 365mm zagoszczą ale tu ma byc min 16 cali wiec nie wiecej jak 325mm .

Miałem kiedyś Brembo z e38 po renowacji ,ale sprzedałem .wtedy nie myslałem że bedą potrzebne :->

Z s6 odpadają .Dla mnie bez sensu zmieniac całe kolumny .Wieksze koszty .A tak zacisk max 400 zł kpl adapter 150-200 .
Awatar użytkownika
lukaszz2369
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 305
Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
Imię: Łukasz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Konin
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć:

Post autor: lukaszz2369 »

Mam pytanie związku z tylnymi hamulcami od D2. Z tego co wyczytałem to potrzebuje tarcze, klocki, zacisk oraz dystans. Jak wygląda sprawa z linką od hamulca ręcznego pasuje bez problemu czy trzeba coś przerabiać?

Domyślam się że będą też potrzebne dłuższe śruby i czy takie 8.8 wytrzymają czy lepiej kupić mocniejsze?
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

lukaszz2369, tylny komplet od S6 C5 4.2, 2.7bi pasuje P&P. Koszt ok 500zł( tarcze+zaciski+jarzma+osłony+zwrotnice) Nie wiem czy zwrotnice pasują, jednak przy swapie z S6 dają po 2mm podkładki(przy jarzmie) wtedy idealnie to siada. Zestaw 269mm wentylowane. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2016-03-09, 23:40 przez Grzesiek_Cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
lukaszz2369
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 305
Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
Imię: Łukasz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Konin
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć:

Post autor: lukaszz2369 »

Wolał bym zmontować od D2 bo są trochę tańsze i łatwiej dostępne. Jak szukałem od s6 c5 to znalazłem jeden komplet za 750zł :shock:
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

lukaszz2369, akurat mam znajomego co sprowadza i sprzedaje tylko części od S6 C5 4.2, 2.7. Z tym że jeśli nie ma części trzeba po prostu poczekać. Za cały komplet który Ci pisałem bodajże 500zł i 1.5 godziny masz hamulce zmienione(tył). Były nie dawno na tył ale chciał gość za dużo. Tutaj na olx ogłoszenie zapytaj gościa: http://olx.pl/oferta/kompletne-hamulce- ... 0be596380a
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Ja np przez ponad pół roku sprzedawalem heble od d2 269 za 300 zł. Chodzi mi o zaciski i jarzma.
W końcu zamontowalem u siebie bo nie było zainteresowania.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Grzesiek_Cichy, Z tego co ja wiem to nie jest to zestaw P&P i proszę nie wprowadzaj ludzi w błąd bo sam to przerabiałem. Tarcza od S6 C5 ma odsadzenie 54mm a od S6 C4 ma 59mm także 5 mm to duża różnica a i tak trzeba zastosować dystans ok 3mm. Potrzebujesz do tego inne przewody hamulcowe i zaciski też trzeba trochę przerobić.

Ja mam zestaw :
tarcza S6 C4
zacisk S6 C5
jarzmo może być od S6 C5, S6 C4, A8 D2

Tak a propo to ja mam tarcze z A8 D2 na zbycie
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
lukaszz2369
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 305
Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
Imię: Łukasz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Konin
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć:

Post autor: lukaszz2369 »

Myślałem że cała operacja będzie prostrza i chyba pozostanę przy standardowych tarczach.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

lukaszz2369, ona jest bardzo prosta i na prawdę warto :!: Nie jest to takie straszne jak to malują
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
lukaszz2369
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 305
Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
Imię: Łukasz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Konin
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć:

Post autor: lukaszz2369 »

A zaciski od s6 c5 i d2 sa takie same czy się różnią?

A za tarcze ile byś chciał?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”