[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Raczej nie podejdą bo są tam aluminiowe kolumny, tak jak pisałem wcześniej muszą być z żeliwnych
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ja mierzyłem alum ori 16 z ET42 i wszystko pasi
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
Felga min 16".
Ja mam 16" ET 45 i jest okej czyli standardowe.
Co do cena to jak wszyscy piszą można mieć szczęście albo nie.
Szukając jarzm 451 proponuje przeszukać wersje z silnikiem min 2.5 i Quattro.
Ja osobiście swoje kupiłem używane po 30zl sztuka, zaciski zostały i tarce wymieniłem na nowe bo stara już umierały więc byłem na to przygotowany. Tarcze założyłem Zimmermann'a, zapłaciłem coś koło 170- 180 zl za sztukę plus klocki koło 100zł i jestem bardzo zadowolony.
Jarzma MUSZA być z wersji PRZED-LIFTINGOWEJ!
Ja mam 16" ET 45 i jest okej czyli standardowe.
Co do cena to jak wszyscy piszą można mieć szczęście albo nie.
Szukając jarzm 451 proponuje przeszukać wersje z silnikiem min 2.5 i Quattro.
Ja osobiście swoje kupiłem używane po 30zl sztuka, zaciski zostały i tarce wymieniłem na nowe bo stara już umierały więc byłem na to przygotowany. Tarcze założyłem Zimmermann'a, zapłaciłem coś koło 170- 180 zl za sztukę plus klocki koło 100zł i jestem bardzo zadowolony.
Jarzma MUSZA być z wersji PRZED-LIFTINGOWEJ!
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Wydaje mi się że one nie podejdą, jakieś inne są.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Chłopaki, odświerzam temat...
Okazało się że z przodu mam tarcze zwykłe nie wentylowane i troche mnie to zmartwiło Niedługo urodzinki wiec przydało by się sprawić sobie prezent.
1. Czy musze zmieniać całe zaciski?
2. Czy coś poza zaciskami będzie niezbędne?
3. If 1==yes && 2==yes -> Od jakich modeli zaciski podeją w mocowania?
W gre wchodzą jedynie zestawy pod tarcze 312, jak juz zmieniać to na dobre...
Okazało się że z przodu mam tarcze zwykłe nie wentylowane i troche mnie to zmartwiło Niedługo urodzinki wiec przydało by się sprawić sobie prezent.
1. Czy musze zmieniać całe zaciski?
2. Czy coś poza zaciskami będzie niezbędne?
3. If 1==yes && 2==yes -> Od jakich modeli zaciski podeją w mocowania?
W gre wchodzą jedynie zestawy pod tarcze 312, jak juz zmieniać to na dobre...
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
trooky, Kazde AAT ma zwykłe tarcze chyba ze jakas USA moze miec inaczej ale nie spotkałem sie osobiscie
a co zmienic jarzma i zaciski raczej wiem ze w a4 z 288->312 zmieniali tylko jarzma ale tam juz były wentyle a jak wiadomo wentyle sa szersze
a co zmienic jarzma i zaciski raczej wiem ze w a4 z 288->312 zmieniali tylko jarzma ale tam juz były wentyle a jak wiadomo wentyle sa szersze
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS