[100 C4] SWAP z 2.3 benza na 2.5 diesel

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
antyp11
Adept
Adept
Posty: 28
Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: antyp11 »

zbych_zoledz pisze: druga mysl mojego elektryka to wywalenie wtrysku mechanicznego i zalozenie digitala z wtryskami od corrado ... robocizna z czesciami wyszla by mnie okolo 4500zl tak wiec prrzemawia za mna diesel ...to auto musi zostac w rodzinie takrze niema mowy o sprzedaniu jego ...
:shock: te 4,5 kola to skad wziete ze tak sie zapytam:
bo ceny fantow do EFI nie sa az tak duze
pigiback na 5 garow maks 800zl
listwa wtryskowa i wtryski z 2.2 turbo + adaptery z500zl
i inne pierdolki powiedzmy 1tys
robocizna z 1000zl

ceny dalem z duzym zapasem i wyszlo 3300zl
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
Awatar użytkownika
tomi308
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2012-11-26, 22:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: tomi308 »

zbych_zoledz pisze:Ostatnio chodzi mi po glowie jeden temat .... mam dosc gazu i po glowie lazi mi jeden motyw . . . 2.5 DIESEL .... pytanie odnosnie czy jest to do ogarniecia ? co trzeba do takiego swapu i wg ...
zbych_zoledz powiedz no masz dość LPG czy AAR bo jak tylko gazu to rozwiązanie masz za free-wypier...sz i :mrgreen:
Awatar użytkownika
zbych_zoledz
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2011-06-29, 17:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław /Sobótka

Post autor: zbych_zoledz »

antyp11 pisze:
zbych_zoledz pisze: druga mysl mojego elektryka to wywalenie wtrysku mechanicznego i zalozenie digitala z wtryskami od corrado ... robocizna z czesciami wyszla by mnie okolo 4500zl tak wiec prrzemawia za mna diesel ...to auto musi zostac w rodzinie takrze niema mowy o sprzedaniu jego ...
:shock: te 4,5 kola to skad wziete ze tak sie zapytam:
bo ceny fantow do EFI nie sa az tak duze
pigiback na 5 garow maks 800zl
listwa wtryskowa i wtryski z 2.2 turbo + adaptery z500zl
i inne pierdolki powiedzmy 1tys
robocizna z 1000zl

ceny dalem z duzym zapasem i wyszlo 3300zl

moze chce mnie zrobic w ciula na klocka ;/

[ Dodano: 2013-12-21, 17:19 ]
tomi308 pisze:
zbych_zoledz pisze:Ostatnio chodzi mi po glowie jeden temat .... mam dosc gazu i po glowie lazi mi jeden motyw . . . 2.5 DIESEL .... pytanie odnosnie czy jest to do ogarniecia ? co trzeba do takiego swapu i wg ...
zbych_zoledz powiedz no masz dość LPG czy AAR bo jak tylko gazu to rozwiązanie masz za free-wypier...sz i :mrgreen:
i tego i tego ;p druga sprawa nie dam rady na benzie do niemiec jezdzic hehe
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

zbych_zoledz, to jezdzij na rosje tam tansza.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

co do skrzyni, nie trzeba 6B
różnica pomiędzy nią a FHN czy GGB z paska B5 jest symboliczna.
co do pół osi nie wiem jakie ma AAR ale jeśli 130mm to będą pasować.
podobnie jak mocowania, ewentualna korekta wysokości nadlewów z gwintem.

co do elektryki to tu już trochę tego jest.
natomiast cała reszta oprócz dźwigania silnika jesli nie mamy podnośnika warsztatowego lub wciągarki na stropie to jest samą przyjemnością.
bak może zostać przekładamy smoka, zegary również mogą zostać, są zasilane z ECU, i na dwa obroty wału korbowego otrzymuje 5 impulsów, tak jak w AAR.
ja bym sie nie wachał. gdyby nie fakt że ładne C4 są drogie ( powyżej 5000pln) to nie odbudowywałbym swojej coupe tylko wziął z niej silnik i włożył właśnie do takiego , auta...
chłodznica chyba jest ta sama, zresztą 2.5TDI nie potrzebuje tak dużej chłodnicy, spokojnie by się wyrabiało z połowę mniejszą.
u mnie w coupe gdzie nie mamy wentylatora napędzanego przez visco, tylko elektryczny, w lecie w najgorsze upały włacza sie na 15-20s i się wyłącza potem znów minuta lub dwie i znów 15-20s pracy wentylatora, jak tylko wentylator zacznie dmuchać to dolny wąż niemal odrazu sie robi chłodny, tak że bardziej bym się martwił o całość głowicy niż o to że się chłodnica nie wyrobi.
sprawne i dobrze ustawione TDI generuje bardzo mało ciepła
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”