[100 C4] Kilka pytan o montowaniu filtra i odmy
- hihan
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2013-11-04, 17:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowa ruda
[100 C4] Kilka pytan o montowaniu filtra i odmy
Jak mozna załozyc filtr stozkowy w silniku 2.3 AAR i gdzie znajduje sie odma w tych silnikach , potrzebowałbym schemat
- hihan
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2013-11-04, 17:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowa ruda
a jak sie robi ten elektroniczny ?? ewentualnie zdj pokazac jak to wyglada , i dusi troche i spada mu obroty zleksza nie ma swojego buta a swiece wymieniłem juz bo tam były dwu biegunowe a Ja dałem trzy biegunowe to dobrekuba2955 pisze:To źle słyszałeś, że elektroniczny jest kicha. Odma jest na bloku od strony kierowcy, jak zajrzysz pod maskę to powinieneś znaleźć. Może oświecisz jak jak odma dusi Ci auto?
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Po prostu z KE-Jetronic robic Motronic i jest ok. Tylko skąd podzespoły to jest dobre pytanie. To już musisz znaleźć dobrego fachowca od audihihan pisze:a jak sie robi ten elektroniczny ?? ewentualnie zdj pokazac jak to wyglada , i dusi troche i spada mu obroty zleksza nie ma swojego buta a swiece wymieniłem juz bo tam były dwu biegunowe a Ja dałem trzy biegunowe to dobrekuba2955 pisze:To źle słyszałeś, że elektroniczny jest kicha. Odma jest na bloku od strony kierowcy, jak zajrzysz pod maskę to powinieneś znaleźć. Może oświecisz jak jak odma dusi Ci auto?
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
-
- Adept
- Posty: 42
- Rejestracja: 2012-12-24, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
a kto Ci powiedział, że 3 biegunowe świece to dobre? dobre są takie, jakie zaleca producent. zajeżdżasz do porządnego sklepu i mówisz model auta a wtedy sprzedadzą Ci dobre. Jak nie masz pojęcia czym się różni wtrysk mechaniczny od elektronicznego to lepiej nie bierz się za grzebanie pod maską, albo poczytaj sobie trochę jak to wszystko działa.
Najprawdopodobniej masz gdzieś nieszczelność w dolocie lub k-jet już wywalony.
Najprawdopodobniej masz gdzieś nieszczelność w dolocie lub k-jet już wywalony.
s4 aan mtm +2xacr01+hana
NIE kupuj wahaczy meyle hd- badziewie z 4 letnią gwarancją, której nikt nie uznaje!
NIE kupuj wahaczy meyle hd- badziewie z 4 letnią gwarancją, której nikt nie uznaje!
- hihan
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2013-11-04, 17:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowa ruda
no i sklepie mowil ze do tego modelu trzy biegunowe , no Ja miałem koreanca wczesniej a Ty elektroniczne cos tam i tu i tu , wole Tu was zapytac niz pozniej gafe strzelickuba2955 pisze:a kto Ci powiedział, że 3 biegunowe świece to dobre? dobre są takie, jakie zaleca producent. zajeżdżasz do porządnego sklepu i mówisz model auta a wtedy sprzedadzą Ci dobre. Jak nie masz pojęcia czym się różni wtrysk mechaniczny od elektronicznego to lepiej nie bierz się za grzebanie pod maską, albo poczytaj sobie trochę jak to wszystko działa.
Najprawdopodobniej masz gdzieś nieszczelność w dolocie lub k-jet już wywalony.
- hihan
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2013-11-04, 17:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowa ruda
tomi308 pisze:Da aar są dedykowane świece 2 elektrodowe.Jutro Podam Ci dokładny symbol (NGK) bo ostatnio zmieniałem.
a to z kolesia pałka bo powiedział że do silników 2.3E AAR są 3 biegunowe. I jeszcze jedna sprawa, denerwują mnie te obroty może to być od tych świec ?? czasami falują a czasami trzymają mi poniżej 500obr. Wymieniłem wszelkie filtry + czyściłem odme wymieniłem olej i płyn chłodniczy i nie ma te4j mocy co wcześniej Z tego co widać było w tym silniku dużo namieszane , rurki gumowe nie które popekane , kable nie które podczepiane , widac ze ten silnik byl nie zadbany i mysle nad przekładką na 2.2Turbo warto ??