Rurowy kolektor ssący do silników 4.2 S6 C4
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-08-07, 12:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków
Rurowy kolektor ssący do silników 4.2 S6 C4
Tak jak w temacie ugadałem kolektor Na wejściu zainstalowane są dwie przepustnice pochodzące z AUDI 2.2T 20V sprzężone ze sobą .
Zamontowany jest też potencjometr położenia przepustnicy Kolektor jeździł w dość mocnym AHC i dawał radę .
Kolektor dodaje nieco mocy i zmienia brzmienie silnika na bardziej "sportowe". Wydobywa piękny bulgot silnika V8...
Jak myślicie może dać to dobry efekt ? Pozdro
Zamontowany jest też potencjometr położenia przepustnicy Kolektor jeździł w dość mocnym AHC i dawał radę .
Kolektor dodaje nieco mocy i zmienia brzmienie silnika na bardziej "sportowe". Wydobywa piękny bulgot silnika V8...
Jak myślicie może dać to dobry efekt ? Pozdro
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
kk84, jesteś pewny to nie V6 ze zmiennymi klapami aż jutro może jak czas pozwoli zajrzę do ssacego od ABH ale wiem że te kolektory ktore zapewne zakupić chcesz były robione do a4 B5 z v8 który potem dostał kompresor albo powstało więcej egzemplarzy
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Ciekawy jestem efektów po montażu, bo z tego co pamiętam seryjny ssak z AEC szału nie robi i np. ABZ sporo urywa właśnie na momencie z dołu poprzez konstrukcję dolotu.
Przy wkładaniu tych kolektorów powinieneś wjechać z większymi wtryskami, bo seryjne mają wydajność "na styk" no i wystroić to na jakiejś świni.
Z tego co udało mi się wyczytać w "starej" V8mce na kablach sporo można ugrać samymi wtryskami i strojeniem, bo na serii przy pałowaniu podobno AFR już za ciekawie nie wygląda.
Jakiś czas temu badałem temat modów V8mki w NA, ale na necie nie ma zbyt dużo konkretów dotyczących tych silników.
W każdym razie u mnie czeka 8szt wtrysków 380cc i DET2 w szafce, więc może w następnym sezonie
Na razie na własnym przykładzie doszedłem jedynie do tego, że seryjny wydech w Audi jest całkiem dobrze wyliczony pod możliwości auta, po zrobieniu przelotu na seryjnej średnicy zabrało sporo momentu z dołu, góra wydaje mi się, że nieco się polepszyła, ale mod i tak na duży minus.
Przy wkładaniu tych kolektorów powinieneś wjechać z większymi wtryskami, bo seryjne mają wydajność "na styk" no i wystroić to na jakiejś świni.
Z tego co udało mi się wyczytać w "starej" V8mce na kablach sporo można ugrać samymi wtryskami i strojeniem, bo na serii przy pałowaniu podobno AFR już za ciekawie nie wygląda.
Jakiś czas temu badałem temat modów V8mki w NA, ale na necie nie ma zbyt dużo konkretów dotyczących tych silników.
W każdym razie u mnie czeka 8szt wtrysków 380cc i DET2 w szafce, więc może w następnym sezonie
Na razie na własnym przykładzie doszedłem jedynie do tego, że seryjny wydech w Audi jest całkiem dobrze wyliczony pod możliwości auta, po zrobieniu przelotu na seryjnej średnicy zabrało sporo momentu z dołu, góra wydaje mi się, że nieco się polepszyła, ale mod i tak na duży minus.
Ostatnio zmieniony 2013-11-09, 13:46 przez RacingFactory, łącznie zmieniany 1 raz.