Strona 3 z 4

: 2013-05-03, 09:08
autor: kuba2955
ok, następne pytanie: ile kosztować będzie zestaw na przód i tył? :mrgreen:

: 2013-05-03, 11:21
autor: ratmasta
- sprężyny u Matiego są za 200 zł na przód ale wymagają ingerencji
- rura + pierścienie na przód można dorobić za ok 100-200 zł
- rura + pierścienie na tył można dorobić za ok 100-150 zł
- sprężyny na tył sportowe MTS ok 200-400 zł

Najdroższe są sprężyny na tył bo na allegro ok 300-400 zł

Niestety po obnizeniu auta śmiem twierdzić, że trzeba zmieniac amory przód na sportowe ( krótszy skok ) obecnie jest trochę nie komfortowo

: 2013-05-04, 17:00
autor: ratmasta
Niestety...sprężyny muszą być twardsze...jest za miękko :(
ktoś ma jakies propozycje?

nie pozostaje nic innego
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 49829.html

: 2013-05-04, 17:44
autor: Butterbean
jak widzisz zestaw mapeta tez ma wady.
nie dostajesz kompletnego golenia z przodu jak w przypadku kw.
dostajesz nakretki z nacietym gwintem.
w ub tygodniu widzialem sprezyny stozkowe u siebie na szrocie sprawdze od czego i ile krzycza za to.
twierdzisz ze springi za miekkie i ujnia z tego a w podpis walisz oferte sprzedazy tego zlomu.cos nie tak chyba co?

: 2013-05-04, 19:42
autor: ratmasta
Gwint jako taki bardzo dobrze się spisuje i spełnia moje oczekiwania w 100% więc mogę go zrobić i odsprzedać...o sprężynach informuję telefonicznie i tutaj żeby nie było oskarżeń o oszustwo...być może ktoś ma sprężyny odpowiednie a brakuje mu tylko gwintu...
Kto mógł przypuszczać, że sprężyna będzie ciut za miękka...
Jestem w trakcie poszukiwań innej sprężyny...
Mam nadzieje, że temat komukolwiek pomoże jeśli uznajesz go za zbędny i niepotrzebny śmiało można usuwać...

: 2013-05-04, 21:20
autor: Butterbean
niczego nie bede usuwal.temat jako taki przydatny i daje jedna nauke..wszystko musi byc obliczone wyprobowane i pewne.
pozostaje kwestia sprezyn.

[ Dodano: 2013-05-04, 21:21 ]
spojrz na zestaw mapeta.
w przodzie jest nakretka amora nagwintowana i sprezyna i to jest caly gwint wg ta technik jesli chodzi o przod.
dowiedziec sie zdobyc sprezyny a nakretki to pikus.

: 2013-05-05, 09:48
autor: ratmasta
Butterbean, rozmawiałem z fachowcami i dowiedziałem się, ze to wina seryjnych amortyzatorów...
jutro zamawiam sportowe i mam nadzieje pozbędę się efektu bujania...
PS. mam cały czas kontakt telefoniczny z dysrybutorem zawieszeń tatechnixa :)

: 2013-05-05, 09:52
autor: Dawid2542
a może brakuje Ci Helperów z przodu? chociaż same amorki też mogą tutaj pomóc...

: 2013-05-05, 09:54
autor: ratmasta
Dawid2542, tak brakuje...musiałem sie pozbyć bo za długa sprężyna była...
Po zastosowaniu sportowych mam nadzieję na poprawę...przód jako taki będzie gotowy...

Zakupiłem niby -40mm zobaczymy co z tego będzie
tył chcę zrobić na ori spężynach
Obrazek

Tu jest gotowy wzór do gwintu...nie podawałem w mm bo to kwestia doboru sprężyny
Obrazek

: 2013-05-23, 12:53
autor: ratmasta
Rozpoczęcie walki gwint tył

Obrazek
Obrazek

: 2013-05-24, 22:11
autor: Ruski
Ja już znalazłem lepszy patent na gwint z tyłu ale to jak bede w PL za tydzień to pokaże :) oryginalny gwint TA z ocynku przespawane tylko jedno ucho i smiga aż trzeszczy do tego jeszcze ta sama wysokość i szerokość co nasz ori z tyłu i fajniejsze jest to ze TA ma grubsze tłoczysko przez co jest twardszy i do tego sprężyna helper wszystko tak jak w oryginale TA jak bede w domu zrobie zdjęcia i pokaże taki gwint TA można już kupić za 400zł z sprężynami mowa tylko o samym tyle ;) pozdrawiam

: 2013-05-24, 23:18
autor: misiek_lbn
Od czego?

: 2013-05-26, 09:36
autor: ratmasta
Dopiero teraz piszesz? :D

: 2013-06-14, 09:59
autor: Maszto
Ruski pochwal sie Twoim rozwiązaniem :->

: 2013-06-14, 11:06
autor: ratmasta
Panowie...

Zakupiłem amortyzatory sportowe Ta technix tył...Długość tłoczyska wcale nie jest mniejsza od serii...
tłumienie może 20% więcej niż seria...ogólnie śmiechu warty ten ta technixowy wynalkazek

Kupiłem w 3 róznych sklepach amory na przód ta technix i kase zwrócili bo towaru brak :D