[ALL ] Opinie o VOGTLAND

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

[ALL ] Opinie o VOGTLAND

Post autor: afro89 »

Witam. Rozglądam się za sprężynami do mojego wozu, i nie wiem co myśleć o firmie Vogtland. Proszę o wasze opinie.

http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportow ... 72166.html
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Malibu
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2011-06-29, 19:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Waterford Irlandia

Post autor: Malibu »

W porownaniu do MTS, Weitec czy Eibech - czyli wszystko niskobudzetowki to na Vogtlandach jest najmniejsza utrata komfortu jesli amor zostawiasz w serii... A zapewne tak bedzie wiec nie oczekuj cudow... Jezdzilem na takim zestawie w Colcie, na zlocie sprawdzilem w/w zestawy i stad moje odczucia.


Raczej pozytywne opinie slyszalem ;-) Ale to tak raczej tylko dla wygladu bo szlag trafia szybciej amory... lepiej gwint :-P
AUDI 80 B3 89' 1.8 [75KM]
Mitsubishi COLT CA0 95' 1.6 [113KM]
AUDI A6 C4 96' 1.9 [90KM]

Obrazek
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

mam,nie narzekam.tak jak malibu mowi..jest dosc dobrze i komfortowo..zrobilem na tym troche km i amory na razie sa oki..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Amorki bym raczej też wymienił, bo coś mi zaczyna tłuc w zawiasie. Ogólnie chciałbym go trochę utwardzić, i nie wiem jaki zastosować zestaw. Na allegro są jeszcze KONI do sprzedania. Co myślicie o tej firmie?? Ogólnie powiem tak nie chcę czegoś taniego, czy też średniego. Ma być trochę niżej niż teraz i bardziej twardo, czyli jakich amortyzatorów i sprężyn szukać :?: :?: :?:
Ostatnio zmieniony 2013-02-21, 13:07 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Malibu
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2011-06-29, 19:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Waterford Irlandia

Post autor: Malibu »

Bilstein B6 pod seryjne sprezyny - bedzie twardziej tak jak chcesz

No a jelsi juz chcesz obnizyc do tego to pakuj cos z Vogtland, H&R, KONI

No albo decyduj sie na gwint, tylko to juz kilka tys...

I przod najlepiej z -60 bo to sa straszne kozy :-P
afro89 pisze:a allegro są jeszcze KONI do sprzedania.
Chyba nie te uzywki? :roll:
AUDI 80 B3 89' 1.8 [75KM]
Mitsubishi COLT CA0 95' 1.6 [113KM]
AUDI A6 C4 96' 1.9 [90KM]

Obrazek
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Malibu, Widziałem te używki ale nie chcę ich kupić, tylko wiadome jest że występują KONI do naszych A6 C4 :ok:

A gwint??? Chyba nie masz na myśli tego co jest na allegro z technixa
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

afro89, Ze springów to brałbym H&R ( są mocno twarde ) albo Eibach'y jeśli w miarę komfortowo. Amortyzatory to Bilstein B6 i będzie nisko i twardo jak beton :mrgreen: Springi Weitec podobno czasami lubią pęknąć.
Awatar użytkownika
Malibu
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2011-06-29, 19:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Waterford Irlandia

Post autor: Malibu »

Jesli gwint to polecam KW - slyszalem sporo pozytywnych opinii kolegow ktorzy zakladali to do Civicow.

Tu masz ponizej model ale bez regulacji dobicia i odbicia

http://sklep.best-performance.pl/pl/p/Z ... t-2WD/3758
AUDI 80 B3 89' 1.8 [75KM]
Mitsubishi COLT CA0 95' 1.6 [113KM]
AUDI A6 C4 96' 1.9 [90KM]

Obrazek
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Fajne to tylko kurcze dlaczego połowa wartości auta??
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”