[100 C4] 100 C4 swap 2.8 AAH na 2.8 APR
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2012-12-06, 20:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
[100 C4] 100 C4 swap 2.8 AAH na 2.8 APR
Pytanie jest to samo co nie w tym dziale. wymiana silnika tak czy inaczej sie odwleka więc pomyślałem o zamontowaniu bardziej dostępnego silnika.
Czym dokładnie się różnią?
I co trzeba by zmienić w elektryce itp żeby to weszło w naszą budę?
Czym dokładnie się różnią?
I co trzeba by zmienić w elektryce itp żeby to weszło w naszą budę?
Ostatnio zmieniony 2012-12-20, 21:33 przez Areo, łącznie zmieniany 1 raz.
Najlepszy jest napęd na 4 od dziecka go poznajemy
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2012-12-06, 20:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
Aha no rozumiem że wiązka i komp to byłem pewien od początku APR i ACK sia silnikami .8 v6 i mają to 30 zaworów wiec pewnie tak samo jak nasze kochane AAH i abc które podobno róznia sie tylko pojemnością. gostek z którym rozmawiałem o silniku upierał sie że wszystko inne w nich jest takie samo...
Ps Przepraszam za moją nie dokładną wiedzę co do oznaczeń silników dopiero się ich uczę
Ps Przepraszam za moją nie dokładną wiedzę co do oznaczeń silników dopiero się ich uczę
Najlepszy jest napęd na 4 od dziecka go poznajemy
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
No tak cały dół jest praktycznie takie sam jak w AAH
ACK APR i inne 30v mają dodatkowe natryski na denka tłoków jeśli chodzi o różnice. Główna różnica między AAH/ACK APR to głowice z dwoma wałkami i zmiennymi fazami rozrządu. Właśnie między innymi do nich by potrzeba podprowadzić kable od ECU do regulatorów zmiennych faz rozrządu drugiego czujnika Halla bo AAH ma tylko jeden a 30v ma ich dwa po jednym na głowice iny też jest układ zapłonowy. To tak z grubsza.
ACK APR i inne 30v mają dodatkowe natryski na denka tłoków jeśli chodzi o różnice. Główna różnica między AAH/ACK APR to głowice z dwoma wałkami i zmiennymi fazami rozrządu. Właśnie między innymi do nich by potrzeba podprowadzić kable od ECU do regulatorów zmiennych faz rozrządu drugiego czujnika Halla bo AAH ma tylko jeden a 30v ma ich dwa po jednym na głowice iny też jest układ zapłonowy. To tak z grubsza.
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996