[100 C4] przeróbka z AAT na AEL
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-02-12, 12:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wejherowo
[100 C4] przeróbka z AAT na AEL
witam zamierzam w swojej setuni wymienić: pompę wtryskową,wtryski,komputer.
mam już pompę,wtryski,komputer i instalacje, nie bardzo mam ochotę na wymianę instalacji bo roboty nie mało i raczej przerobię starą tylko potrzebuje schematu kostki komputera.Jakby ktoś miał by schemat starej i nowej to byłbym wdzięczny.
mam już pompę,wtryski,komputer i instalacje, nie bardzo mam ochotę na wymianę instalacji bo roboty nie mało i raczej przerobię starą tylko potrzebuje schematu kostki komputera.Jakby ktoś miał by schemat starej i nowej to byłbym wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 18:36 przez maciej15, łącznie zmieniany 4 razy.
Audi 100 C4 2.5TDI AAT
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
_tagi
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-02-12, 12:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wejherowo
Po zmianie wtrysków seta przybrała na mocy jakieś 40%.
Komputer odpowiada na starej instalacji tylko pozostaje problem z immo, oddałem ECU do elektronika na ściągnięcie immo skasował mnie 300zł auto odpala po małych przeróbkach instalacji a dokładniej potencjometr od a6 i jeden kabel z potencjometru do kompa którego nie było.
Nowym dużym problemem jest brak komunikacji dodam ze przed ściągnięciem immo się łączył, elektronik co ściągał to immo twierdzi ze muszę zmienić instalacje, dla sprawdzenia kupiłem drugi komp z kompletnym immo i się łączy tylko problem z immo bo nie mogę znaleźć schematu jak to podłączyć a dokładniej fioletowy przewód idzie do licznika a z licznika nie wiem pozostałe przewody wiem, jeśli ktoś może mi pomóc to będę wdzięczny.
Komputer odpowiada na starej instalacji tylko pozostaje problem z immo, oddałem ECU do elektronika na ściągnięcie immo skasował mnie 300zł auto odpala po małych przeróbkach instalacji a dokładniej potencjometr od a6 i jeden kabel z potencjometru do kompa którego nie było.
Nowym dużym problemem jest brak komunikacji dodam ze przed ściągnięciem immo się łączył, elektronik co ściągał to immo twierdzi ze muszę zmienić instalacje, dla sprawdzenia kupiłem drugi komp z kompletnym immo i się łączy tylko problem z immo bo nie mogę znaleźć schematu jak to podłączyć a dokładniej fioletowy przewód idzie do licznika a z licznika nie wiem pozostałe przewody wiem, jeśli ktoś może mi pomóc to będę wdzięczny.
Audi 100 C4 2.5TDI AAT
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-02-12, 12:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wejherowo
Właśnie dziś uszczelniałem moją starą pompę i okazało się że to jest 11 a co do mocy to na wtrychach z AELa oryginalna 140 wymiękała.
Jutro wstawiam starą pompę i kompa nie chce mi się kombinować z tym immo a tego kompa oddaje na reklamację.
Jutro wstawiam starą pompę i kompa nie chce mi się kombinować z tym immo a tego kompa oddaje na reklamację.
Audi 100 C4 2.5TDI AAT
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z
- kamil138
- Adept
- Posty: 38
- Rejestracja: 2011-06-24, 22:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
nie wiem ile w tym jest prawdy ale słyszałem że pompa w AAT jest mocniejsza i wydajniejsza niż w AEL-u, może coś w tym jest
wtryski od AELa + mocniejsza pompa od AAT i mamy odpowiedź czemu zbiera się lepiej niż oryginajny AEL
ale to tylko takie moje podejrzenia
wtryski od AELa + mocniejsza pompa od AAT i mamy odpowiedź czemu zbiera się lepiej niż oryginajny AEL
ale to tylko takie moje podejrzenia
Ostatnio zmieniony 2013-09-29, 10:35 przez kamil138, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
kamil138, Ja bym tu nie podejrzewał pompy wtryskowej, lecz program jest inny, po prostu AAT ma większe dawki, gdzie jak założysz wtryski z AEL-a to efekt jest jaki jest. Co do pompy wtryskowej w AAT i AEL-u to w obu przypadkach są głowiczki 11mm, jedynie co to mogą się różnić fala i nurniki, które obecnie u siebie przerabiam.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
A nie jest tak że aat ma "krótką" skrzynie biegów?kamil138 pisze:nie wiem ile w tym jest prawdy ale słyszałem że pompa w AAT jest mocniejsza i wydajniejsza niż w AEL-u, może coś w tym jest
wtryski od AELa + mocniejsza pompa od AAT i mamy odpowiedź czemu zbiera się lepiej niż oryginajny AEL
ale to tylko takie moje podejrzenia
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
to żę AAT zbiera się lepiej na wtryskach od AEL wynika z mapy napięcia nastawnika,
maciej15, daj foto nastawnika w swojej setce ale jeśli komp gadał ze starą instalacjąto raczej nie to jest przyczyną, braku łącznośći, mususz znaleźć puszkę jeszcze immobiliserra i przewód o ile dobrze pamiętam zielono czerwony dać bezpośrednio pod złącze diagnostyczne.
maciej15, daj foto nastawnika w swojej setce ale jeśli komp gadał ze starą instalacjąto raczej nie to jest przyczyną, braku łącznośći, mususz znaleźć puszkę jeszcze immobiliserra i przewód o ile dobrze pamiętam zielono czerwony dać bezpośrednio pod złącze diagnostyczne.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,