Tak samo i u mnie ... 375kkm i odpukać jest ok.J.A.G pisze:Mój ma ponad 340tyś jedzie i nie ma problemu a wątpię że wcześniej miał tak dobrze jak teraz
[A6 C4] swap z s6
-
- Adept
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-02-23, 20:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław okolice
Wg mnie nie masz racji. Z litra pojemności w 4.2V8 wyciągnięto 69KM, w 2.2T (seryjnie 230KM) jest to 104J.A.G pisze: 2.2T jest tak samo wysilony jak V8
To nie dyskusja na temat przewagi jednego nad drugim, ale twierdzę, że póki świat nie poszedł w downsizing + kilka turbin i wyciąga się moce z silnika 1.4 rzędu 180KM, to nie mogą to byc to mniej awaryjne/kosztowne/podatna na większe zużycie jednostki niż np 2.5TDI R5 115KM.
Były:
Fiat Croma 1.9TD 93KM
Lancia Kappa 3.0 V6 204KM
Alfa Romeo 166 2.4JTD-M 175KM 05'
VW Passat 1.9TDI 99' 90KM
Jest:
Audi S6 Avant 4.2 manual 290KM (uniwersalna zabaweczka z Quattro )
Fiat Croma 1.9TD 93KM
Lancia Kappa 3.0 V6 204KM
Alfa Romeo 166 2.4JTD-M 175KM 05'
VW Passat 1.9TDI 99' 90KM
Jest:
Audi S6 Avant 4.2 manual 290KM (uniwersalna zabaweczka z Quattro )
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Z tym wysileniem bardziej o wytrzymałość mi chodziło do której większość sprowadzasz a nie uzyski z litra, co jest oczywistą oczywistością.
Nie pisz mi o tym co jest teraz... teraz księgowi rządzą koncernami a nie konstruktorzy/inżynierowie.
Kosztowne i awaryjne tak ale nie bardziej się zużywające. Cały czas ci pisze, mamy eski 2.2T po 300-400tyś a są i pewnie bez remontu po 600tyś i nic się nie dzieje. Są pewnie ze stanem 250tyś po generalnym remoncie ale mózgu właściciela nie zastąpi żadne zabezpieczanie w ECU.Skalniak71 pisze:podatna na większe zużycie jednostki
Nie pisz mi o tym co jest teraz... teraz księgowi rządzą koncernami a nie konstruktorzy/inżynierowie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Zamiast kombinować z jakimiś dziwnymi swapami na inne V8, 2.7 najkorzystniej wychodzi po prostu zaturbić seryjne 4,2, wydaje mi się, że okolice 15k (niewiele mniej w praktyce kosztowałoby włożenie silnika z nowszych S) i 4ke z przodu na wykresie mocy mamy+moment jak w dużym dieslu . Podobno ktoś, gdzieś kiedyś widział 370km z V8 na kablach z kilkoma modami i na Vemsie, ale to raczej urban legend, chociaż przynajmniej w teorii nie jest niemożliwe.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Też nad tym myślałem bo to najlepsza i najfajniejsza do dalszych modyfikacji opcja ale kolega od razu dodał że turbo raczej nie wchodzi w grę.
Te 15tyś to tak lekką ręką myślę jeśli ma być to na dłużej. Bez zakucia pewnie nie dmuchnie się tu więcej niż 0,4 max 0,6bara. Ale nawet tyle przy V8 i poj 4.2 to już odczuje się znaczną różnicę.
Te 15tyś to tak lekką ręką myślę jeśli ma być to na dłużej. Bez zakucia pewnie nie dmuchnie się tu więcej niż 0,4 max 0,6bara. Ale nawet tyle przy V8 i poj 4.2 to już odczuje się znaczną różnicę.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Szczerze to nie mam pojęcia najlepiej napisać do kogoś kto to ogarnia, na dobrą sprawę znam jeden taki wynalazek jak V8 z Audi na kompresorze w S4 B5. Sporo zależy w jakiej kasie kupisz części, z grubszych gratów potrzebny jest kompresor np. Eaton M112 z Jaguara+ Vems lub EMU do wystrojenia. Generalnie sensownie upchnąć kompresor w C4 bez garba na masce wydaje mi się być ciężkim tematem.
Wykres ABZ na kompresorze+szot z gazu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4f72c.html
Wykres ABZ na kompresorze+szot z gazu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4f72c.html
Ostatnio zmieniony 2012-09-20, 17:01 przez RacingFactory, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
szczerze to juz tylko ori RS6 silnik tez mozna zapodac ale luzno 15 pochlonie....
4.2BiT i dalej myslec a cenowo to 2.7BiT badz kompresor do AEC mozna porownac
na racing forum mozna uzyskac duzo informacji na temat mozliwosci kazdego silnika
4.2BiT i dalej myslec a cenowo to 2.7BiT badz kompresor do AEC mozna porownac
na racing forum mozna uzyskac duzo informacji na temat mozliwosci kazdego silnika
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Te S4 to skrzyżowanie przystanku autobusowego z przydrożną barierką? Za tę kasę ciężko o jakiekolwiek seryjne S4 w stanie nadającym się do jazdy, nie mówiąc o takim ze zdrowymi K04, bo to połowa ceny tego rzekomego S4, jeżeli masz kogoś kto jeszcze takie S4ki sprzedaje to ja wezmę od razu dwie. Chyba, że mówimy o C4karol89 pisze:Dokładnie koleś miał S4 B5 pogrzebał coś w niej turbiny zmienił na K04 coś tam, coś tam i sprzedał ją za 17tys jak dla mnie to bezsensu inwestowanie tyle w auto przerabianie go i sprzedać za bezcen.
Co do finansów tuning nigdy nie jest opłacalny chociaż swoją drogą większość mocnych samochodów z Polski idzie teraz za zachodnią granicę w zachodnich cenach.
W Polsce jest problem ze sprzedażą jakiegokolwiek modzonego auta w całości.
Wracając do mocnych V8 z Audi, teraz składają się/złożyły się dwie sztuki, jedna w Nissanie S13 na dużym singlu, druga w C4 na 2x GT28 bodajże.