Strona 3 z 3

: 2018-09-04, 19:29
autor: Dodek
Adam, na początku byłem sceptyczny ale zwracam honor -bo auto zdłubane.
napisz dokładnie co zmieniałeś w tym remoncie silnika - tłoki stoczone a korby ruszyłeś ? - to chyba najsłabsza czesc każdego turbo silnika- słabe a potem pokrzywione korbowody.
Sprzegło wzmacniałeś ew od czegoś innego zapodałeś ? Radzikowski ma fajne urządzenie do mierzenia siły spreżyn w docisku - wysyłaś docisk gdy np przekuwasz okładziny na tarczy - może cu łatwo sprawdzić przy okazji własnie też to.

Ps jak zrobisz całość wklej zestawienie kosztów - ciekawe o ile sie pomyliłem. :mrgreen:

: 2018-09-06, 23:57
autor: Adam
Sprzęgło ori nowy sachs. Jeszcze znosi, w silniku co poddałem modyfikacji to obróbka tłoków. Korby ori z 2.3 gdyż są te same co w 2.2t aan. Panewki zmienione na King Racing. Co do kosztów poniesionych to ciężko szczegółowo wyliczyć. Ile co wytrzyma też ciężko powiedzieć. Jak na razie jeździ i wszystko dziala. Co do wykresu to za bardzo nie ma na co patrzeć. Góry i doliny. A przez problemy z wolnossącym zaplonem silnik kręcony do 5 tys. Jak wszystko ogarnę jak należy, poprawie wynik to wtedy będzie na co patrzeć.

: 2019-01-15, 18:09
autor: Adam
dawno się nic nie działo,
Obrazek

Obrazek

Obrazek
czas na zmiany, trzeba się dozbroić do ecumaster emu a więc wpada lekkie koło zamachowe z nacinanym triggerem 60-2, tarcza 240mm kevlar oraz docisk z 2.5 tdi
w między czasie została przerobiona głowica, założone zostały podkładki pod sprężynki zaworowe +0.8mm hydropopychacze zmieniłem na wzmacniane z 1.9 tdi PD, uszczelka głowicy zmieniona na stal z 2.2 aan (ori uszczelka nie wytrzymała 28grudnia 2018 roku poddała się i przepaliła między cylindrami) zmieniłem również uszczelki kolektora wydechowego ma stalowe, 2szt uszczelek z 1.4tdi 3cyl vag pasowały idealnie. Do tej pory c4 nigdy nie zawiodło

: 2019-08-12, 09:49
autor: Adam
Obrazek
Wrzucam wykres dla potomnych. Jakieś kreski wyszły. 189km i 271nm
Moc wzrosła niuton spadł kosztem lekkiego koła zamachowego. W między czasie wpadła skrzynia CAC z silnika 2.8 v6

: 2019-08-12, 11:21
autor: lukaszz2369
Skrzynia od 2.3 nie dawała rady?

: 2019-08-12, 17:57
autor: Adam
Skrzynia ori z 2.3 była już zmęczona. Wzrost mocy sprawił że mechanizm różnicowy powiedział DOŚĆ. Zmęczony był też synchronizator 1 i 2 biegu co potwierdziła sekcja zwłok więc postanowiłem zmienić na ciut dłuższe przełożenia

: 2020-05-17, 23:51
autor: Kazikboy
jak tam dotarte ? :)

: 2020-06-17, 23:01
autor: Adam
Dotarte, działa i ma się dobrze, wciąż pokonuje kolejne kilometry