Strona 2 z 3
: 2018-02-02, 00:33
autor: Adam
Brawo ja. Hehe. Cały czas coś kręce przzy swoim c4
pomysłów wiele lecz doba ma tylko 24h
: 2018-02-03, 21:53
autor: mateusz30
zastanawia mnie czy ten stożek pod maską to dobre rozwiązanie.
przynajmniej bym odseparował go jakoś od silnika żeby nie zaciągał gorącego powietrza
: 2018-02-04, 23:12
autor: Adam
Jak na razie stożek faza przejściowa. Mam w planach konwersję przepustnicy ori na przepustnicę dużą jednogardzielową. Więc nic pod maską nie dziubię za bardzo. Bo i tak wszystko pójdzie won :p
: 2018-02-05, 00:16
autor: mateusz30
3mam kciuki za projekt.
Zadawaj relacje na bieżąco
: 2018-02-10, 19:28
autor: Adam
Kolejne fanty do kolekcji. Doszła wielka chłodnica oleju TURBO WORKS mam nadzieję że się to upcha gdzieś pod maskę:p
: 2018-04-20, 08:12
autor: Adam
: 2018-08-26, 14:17
autor: lil_cheetos
Jakim cudem upchales taki intercooler bez ciecia zderzaka?
: 2018-08-27, 19:55
autor: Adam
Intercooler nie jest jakis masakrycznie duży. Wszystko się zmiesciło tylko dla tego że została dołożona dokładka ABT
: 2018-08-27, 21:16
autor: audki
ciekawe
wiele słyszałem znawców ze się nie da ze się nie opłaca bo to worek pieniędzy trzeba mieć
dół rozumiem został ori od 2,3 czy coś kombinowałeś? jakie ECU zastosujesz do sterowania tym?
: 2018-08-28, 21:07
autor: Adam
Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd
[ Dodano: |28 Sie 2018|, o 21:09 ]
: 2018-08-29, 21:24
autor: audki
Adam pisze:Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd
[ Dodano: |28 Sie 2018|, o 21:09 ]
[url=https://images90.fotosik.pl/27/8600242063cc9342.jpg]Obrazek[/URL]
A tam 1,8 to mniej niż moj czajnik ma
ile cię już kosztowało uturbienie?? z czym najwiekszy problem?
: 2018-08-29, 23:13
autor: Adam
Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika
: 2018-09-02, 08:46
autor: audki
Adam pisze:Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika
No to sporo co tam takiego wygenerowało takie koszty? jaką moc to ogarnie??
: 2018-09-02, 23:25
autor: Adam
Setup zrobiony z zapasem do 250-300 km jak na razie dmuchnięte 0.4 bara co dalo ( na seryjnym zapłonie) 170km i 330 nm dostępnych od 2300rpm. Koni mało bo hamowane do 5000 tys rpm dalej brakuje odpowiedniego zapłonu
Jak wpadnie ecumaster to będe się bawił dalej
: 2018-09-03, 22:37
autor: kk84
Adam pisze:330 nm dostępnych od 2300rpm
Pokażesz wykres