Strona 2 z 3

: 2018-02-02, 00:33
autor: Adam
Brawo ja. Hehe. Cały czas coś kręce przzy swoim c4 :D pomysłów wiele lecz doba ma tylko 24h
Obrazek

Obrazek

: 2018-02-03, 21:53
autor: mateusz30
zastanawia mnie czy ten stożek pod maską to dobre rozwiązanie.
przynajmniej bym odseparował go jakoś od silnika żeby nie zaciągał gorącego powietrza

: 2018-02-04, 23:12
autor: Adam
Jak na razie stożek faza przejściowa. Mam w planach konwersję przepustnicy ori na przepustnicę dużą jednogardzielową. Więc nic pod maską nie dziubię za bardzo. Bo i tak wszystko pójdzie won :p

: 2018-02-05, 00:16
autor: mateusz30
3mam kciuki za projekt.
Zadawaj relacje na bieżąco

: 2018-02-10, 19:28
autor: Adam
Obrazek
Kolejne fanty do kolekcji. Doszła wielka chłodnica oleju TURBO WORKS mam nadzieję że się to upcha gdzieś pod maskę:p

: 2018-04-20, 08:12
autor: Adam
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek wrzucam kilka fot z postępu prac nad 2.3 turbo pełen opis zabiegów podam po ukończeniu projektu. pozdrawiam

: 2018-08-26, 14:17
autor: lil_cheetos
Jakim cudem upchales taki intercooler bez ciecia zderzaka?

: 2018-08-27, 19:55
autor: Adam
Intercooler nie jest jakis masakrycznie duży. Wszystko się zmiesciło tylko dla tego że została dołożona dokładka ABT

: 2018-08-27, 21:16
autor: audki
ciekawe :) wiele słyszałem znawców ze się nie da ze się nie opłaca bo to worek pieniędzy trzeba mieć :) dół rozumiem został ori od 2,3 czy coś kombinowałeś? jakie ECU zastosujesz do sterowania tym?

: 2018-08-28, 21:07
autor: Adam
Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd

[ Dodano: |28 Sie 2018|, o 21:09 ]
Obrazek

: 2018-08-29, 21:24
autor: audki
Adam pisze:Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd

[ Dodano: |28 Sie 2018|, o 21:09 ]
[url=https://images90.fotosik.pl/27/8600242063cc9342.jpg]Obrazek[/URL]
A tam 1,8 to mniej niż moj czajnik ma :) ile cię już kosztowało uturbienie?? z czym najwiekszy problem?

: 2018-08-29, 23:13
autor: Adam
Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika

: 2018-09-02, 08:46
autor: audki
Adam pisze:Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika

No to sporo co tam takiego wygenerowało takie koszty? jaką moc to ogarnie??

: 2018-09-02, 23:25
autor: Adam
Setup zrobiony z zapasem do 250-300 km jak na razie dmuchnięte 0.4 bara co dalo ( na seryjnym zapłonie) 170km i 330 nm dostępnych od 2300rpm. Koni mało bo hamowane do 5000 tys rpm dalej brakuje odpowiedniego zapłonu
Jak wpadnie ecumaster to będe się bawił dalej

: 2018-09-03, 22:37
autor: kk84
Adam pisze:330 nm dostępnych od 2300rpm


Pokażesz wykres :mrgreen: :?: