[100 C4] Plan 2018 audi c4 2.3 turbo efi
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
[100 C4] Plan 2018 audi c4 2.3 turbo efi
Witam. Mam jak zwykle szalony pomysł uturbić moje kochane audi z silnikiem 2.3 10v. Czy ktoś z was słyszał lub widział podobny projekt i chciałby się podzielić linkami do opisów tych projektów?? Ewentualnie czy ktoś z forumowiczów jest właścicielem takiego udoskonalenia?? Szukam kilku rozwiązań tecnicznych oraz wskazówek dotyczących montażu sprężarki w tym silniku.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Adam,
Przy uturbianiu tego silnika weź pod rozwagę przejście z Jetronic'a na EFI
Kolektor z 10V o oznaczeniu MC, najlepiej razem z turbo i wg oraz dp. Podstawka filtra oleju z AAN. Pozostaje kwestia zrobienia spływu oleju do miski, zasilenia turbo w olej oraz magistrale wodne do płaszcza turbosprężarki.Adam pisze:wskazówek dotyczących montażu sprężarki w tym silniku
Przy uturbianiu tego silnika weź pod rozwagę przejście z Jetronic'a na EFI
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
To akurat nie głupi pomysł chociaż pochłonie dużo dużo więcej kasy. Może kiedyś to rozpatrzę. A blok z 2.3 aż tak dużo się nie różni od tego z 2.5 tdi. Najwyżej sprawdze na co pozwoli mi seryjna korba :p spływ oleeju będzie taki sam jak w 2.5 tdi. Zasilanie oleju będzie z podstawki filra oleju lub z głównej magistrali w bloku. Chłodzenie turbiny oraz oleju również tak jak w tdi. Przeróbek kosmicznych nie będzie:) doładowanie silnika będzie tylko 0.7 bara po samej gruszce. DV-ka z 1.8t. Ile to wydmucha sam jestem ciekaw.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Na seryjnych bebechach wysypie sie to raz dwa. Znajomy uturbiał honde civic 1.6 z 2001r - sam silnik + sprzegło pochłanął 12kzł + nielicząc kompa (stand alone miał swojego to jeszcze 2kzł )
Ps chcąc miec lepsze osiagi 100x bardziej wolałbym kupic 4.2 z quattro z korkiem wstydu niz psuc coś co jeszcze przejeździ kupe km w miare bezawaryjnie
Ps chcąc miec lepsze osiagi 100x bardziej wolałbym kupic 4.2 z quattro z korkiem wstydu niz psuc coś co jeszcze przejeździ kupe km w miare bezawaryjnie
2.5tdi - zwykły klekot ma w serii doładowanie 0.9 bara i kute tłokidoładowanie silnika będzie tylko 0.7 bara po samej gruszce. DV-ka z 1.8t. Ile to wydmucha sam jestem ciekaw.
AEL INSIDE
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
A figa z makiem, jak dobrze i z głową strojone to pojeździ, ponieważ :Dodek pisze:Na seryjnych bebechach wysypie sie to raz dwa.
1. 027 198 401 C - korbowody w AAR i AAN, dadzą radę pod 520Nm.
2. Panewki te same.
3. Różnica w tłokach które też są kute.
4. Blok żeliwny.
Więc ja raczej śmiem twierdzić, że się nie wysypie raz dwa.
Wąskim gardłem będzie głowica.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Jezu, nareszcie jakieś zdjęcia Publiczność domaga się więcej zdjęć.
Ile "mięcha" zdjęte z denka ?. Wynaczyłeś CR po obróbce tłoków czy aby frezer nie zebrał za dużo ?.
Ile "mięcha" zdjęte z denka ?. Wynaczyłeś CR po obróbce tłoków czy aby frezer nie zebrał za dużo ?.
Ostatnio zmieniony 2018-01-25, 18:06 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
cr zostało wyznaczone. według pomiarów 9.2. tłoki doważone co do dziesiątej grama.
jak na razie wszystko się ładnie dociera:) denko tłoka nie zostało zaniżone a jedynie zabielone blok silnika był planowany więc i tłok ciut ukróciłrm oraz roztoczyłem komorę spalania w tłoku. docieram to jako wolnossaka jeszcze:D gdyż kasa kasa kasa kasa:P
jedyne co do szczęścia potrzebuję to intercooler oraz chłodnicę oleju. a na wiosnę jade z koksem. wszystko jak na razie idzie jak krew z nosa-Przecieram szlaki :D:D:D
jak na razie wszystko się ładnie dociera:) denko tłoka nie zostało zaniżone a jedynie zabielone blok silnika był planowany więc i tłok ciut ukróciłrm oraz roztoczyłem komorę spalania w tłoku. docieram to jako wolnossaka jeszcze:D gdyż kasa kasa kasa kasa:P
jedyne co do szczęścia potrzebuję to intercooler oraz chłodnicę oleju. a na wiosnę jade z koksem. wszystko jak na razie idzie jak krew z nosa-Przecieram szlaki :D:D:D
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Po długim zastoju na forum znowu cos sie kręcić zaczyna.brawo ty
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...