Jak na razie stożek faza przejściowa. Mam w planach konwersję przepustnicy ori na przepustnicę dużą jednogardzielową. Więc nic pod maską nie dziubię za bardzo. Bo i tak wszystko pójdzie won :p
ciekawe wiele słyszałem znawców ze się nie da ze się nie opłaca bo to worek pieniędzy trzeba mieć dół rozumiem został ori od 2,3 czy coś kombinowałeś? jakie ECU zastosujesz do sterowania tym?
Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd
Adam pisze:Dół silnika ori 2.3 jedynie co to odprężony poprzez toczenie tłoków
Sterowanie paliwem to efi od ke jet killers. A zapłon ori sterownik. W przyszłości będzie to uruchomione na Emu, pełnej sekwencji i pojedyńczych cewkach. I fakt nr 1. Za ten worek pieniędzy można było zrobić swap na 1.8t. Ale r5 jest fajniejsze xd
Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika
Adam pisze:Samo założenie turbo kosztowalo mnie okolo 7 tys same graty. Spawanie dp i doloty fmice itp zrobiłem wspólnie z kolegą. do tej ceny należy doliczyć koszt efi i strojenia. Problemów z założeniem nie było. Ca£ość zajeła nam 6 dni na turbo i 3 dni na renont silnika
No to sporo co tam takiego wygenerowało takie koszty? jaką moc to ogarnie??
Setup zrobiony z zapasem do 250-300 km jak na razie dmuchnięte 0.4 bara co dalo ( na seryjnym zapłonie) 170km i 330 nm dostępnych od 2300rpm. Koni mało bo hamowane do 5000 tys rpm dalej brakuje odpowiedniego zapłonu
Jak wpadnie ecumaster to będe się bawił dalej