Witam
Kiedyś na YouTube widziałem jak koleś w aelu miał zwykła vagowska przepływkę na gorący drut,orientuje się ktoś czy to dużo zabawy z tym?
[100 C4] AAT przepływka na gorący drut
-
- Adept
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-04-02, 16:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk
[100 C4] AAT przepływka na gorący drut
Ostatnio zmieniony 2017-08-07, 14:37 przez Ciman, łącznie zmieniany 2 razy.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ciman, Ale miał zmieniony też i sterownik chyba A co chcesz z tego uzyskać
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-04-02, 16:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk
Szykuje się żeby dołożyć parę koni,ogólnie myślę na przyszłość na razie przepływka jest ok,ogólnie czytałem i tak sobie to rozumiem ze klapa w przepływomierzu daje spory opór,kiedyś jak mi pękła sprężyna od tej klapki i była cały czas otwarta to reakcja na gaz była dużo lepsza ale nie wiem czy to kwestia tej klapki czy poprostu więcej paliwa lał. Widzę że kolega jest bardzo dobrze obeznany w temacie,to się chciałem poradzić chciałbym mieć tak z 180~200koni,rozpylacze 0.230 na samochodzie,turbo jest sens zmieniac?Mam k16, myślałem jak juz nad k24 z w124 3.0td,wygląda bardzo podobnie aczkolwiek jednoznacznej odpowiedzi nie mogę znaleźć czy da się ją wsadzić bez zbytniego rzeźbienia?