[A6 C4] AEL wolna odma??
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
GTR34, Przyjrzyj się jeszcze raz dokładnie gdzie idzie ten cienki wężyk, czy aby na pewno on był z odmy?? Mi się wydaje że idzie on do zaworka N75 który steruje ciśnieniem doładowania.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Grzesiek
- C4 Autorytet
- Posty: 271
- Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piski
To samo chcialem powiedziec, na schematach jakie znalazlem widze tylko rurke z wlotu IC do N75. Tylko jakim cudem tamtedy walił by olej...
Moze turbina wali olej w strone IC i ten przewód go zasysa, ale nie na odwrót raczej.
Moze turbina wali olej w strone IC i ten przewód go zasysa, ale nie na odwrót raczej.
Ostatnio zmieniony 2012-10-10, 21:55 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 1 raz.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Zapożyczyłem zdjęcie z allegro, zaznaczyłem białą strzałką gdzie wchodzi ten przewodzik. I z resztą zdejmowałem wąż co idzie od turba do IC i nie wygląda na to, żeby turbo popuszczało, bo tam jest czyściutko..
Ostatnio zmieniony 2012-10-10, 22:04 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
GTR34, A no to ja miałem na myśli drugi wężyk co jest widoczny na zdjęciu po lewej stronie
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
W końcu to odpowietrzenie skrzyni korbowej i ta mgiełka oleju zawsze nie do końca zostanie odseparowana. U mnie w intercoolerze też jest oleju ale to jak ostatnio czyściłem to może łyżka tego oleju była
Spróbuj wyczyścić tą odmę, dać nowy wężyk i pojeździć, to nie v6 gdzie się wymienia odmę
Spróbuj wyczyścić tą odmę, dać nowy wężyk i pojeździć, to nie v6 gdzie się wymienia odmę
-
- Mechanik
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Podlaskie
Panowie odświeżę temat
U mnie w odmie nie ma cześci zaznaczonej na foto .
Jak często może zapychać sie odma.Czyściłem jakieś 4 m-ce temu ,i podejrzewam że ponownie cos z nią nie tak
Pojawił sie olej w dolnej czesci IC ( od turbo -> IC ) i jest go sporo
Pojawiły sie małe oznaki oleju przy pokrywie zaworów( góra -przy śrubach)
Ktoś podpowiadał mi kiedyś że może być to wina zatkanej odmy .
Ale powróćmy do braku tej rurki na foto.
Gdzie u was jest poprowadzony wężyk? U mnie nie ma -i nie wiem co i jak ?
Jakie zadanie ma?
Dzieki za jakiekolwiek podpowiedzi
U mnie w odmie nie ma cześci zaznaczonej na foto .
Jak często może zapychać sie odma.Czyściłem jakieś 4 m-ce temu ,i podejrzewam że ponownie cos z nią nie tak
Pojawił sie olej w dolnej czesci IC ( od turbo -> IC ) i jest go sporo
Pojawiły sie małe oznaki oleju przy pokrywie zaworów( góra -przy śrubach)
Ktoś podpowiadał mi kiedyś że może być to wina zatkanej odmy .
Ale powróćmy do braku tej rurki na foto.
Gdzie u was jest poprowadzony wężyk? U mnie nie ma -i nie wiem co i jak ?
Jakie zadanie ma?
Dzieki za jakiekolwiek podpowiedzi
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
jakby sie odma zatkała, to by Wam wywaliło olej przez bagnet i wszelkie możliwe otwory silnika,
cienki przewód od dołu IC idący do odmy to zwrot oleju, z układu dolotowego do miski olejowej.
w tych silnikach jeśli chcecie mieć dobry silnik to nie warto uwalniać odmy,
jeśli silnik nie jest w agonalnym stanie i nie ma przedmuchów na pierścieniach, to odma sobie wyśmienicie radzi zarówno na wysokich obrotach jak i na dużych ciśnieniach doładowania,
ja całą prawie drogę z Luksemburga, na niemiechich autostradach, wracałem z prędkościami 150-180kmh i z ciśnieniem 1,0-1,5bar i nic sie nie działo, oleju nie ubyło ani trochę.
cienki przewód od dołu IC idący do odmy to zwrot oleju, z układu dolotowego do miski olejowej.
w tych silnikach jeśli chcecie mieć dobry silnik to nie warto uwalniać odmy,
jeśli silnik nie jest w agonalnym stanie i nie ma przedmuchów na pierścieniach, to odma sobie wyśmienicie radzi zarówno na wysokich obrotach jak i na dużych ciśnieniach doładowania,
ja całą prawie drogę z Luksemburga, na niemiechich autostradach, wracałem z prędkościami 150-180kmh i z ciśnieniem 1,0-1,5bar i nic sie nie działo, oleju nie ubyło ani trochę.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Mechanik
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Podlaskie
Podłączyłem tak jak mówisz.Ale weżyk który był wczesniej podłączony na sam dół IC leciał stąd :
teraz 1 weżyk został wolny
teraz 1 weżyk został wolny
Ostatnio zmieniony 2016-02-02, 12:34 przez Look_s6, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Ten wezyk z dolu ma isc bezposrednio do odmy
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,