[A6-2.5TDI AEL] Ciężko odpala na ciepłym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
verus
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2012-12-24, 16:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

[A6-2.5TDI AEL] Ciężko odpala na ciepłym

Post autor: verus »

Po wymianie rozrządu nastąpiła taka przypadłość. Na zimnym pali jak zawsze od strzała natomiast jak silnik jest już dogrzany to trzeba pokręcić parę razy żeby zaskoczył. Dodam, że wariuje mi wskaźnik temperatury cieczy (czujnik już jedzie zamówiony) ale czy to może mieć jakiś wpływ na odpalanie auta ? Gdzie jeszcze może być przyczyna ?
misprzytulak
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2013-03-22, 16:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wolsztyn

Post autor: misprzytulak »

a ustawiłeś sobie początek wtrysku po wymianie rozrządu? koniecznie trzeba to zrobić, polecam z czujnika zegarowego - najdokładniejszy sposób
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

czujnik który odpowiada za temperaturę cieczy na zegarach nie ma wpływu na odpalanie. jeśli ruszany był tylko rozrząd to prawdopodobnie kąt do regulacji
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
kEru
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 262
Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

Post autor: kEru »

verus pisze:Dodam, że wariuje mi wskaźnik temperatury cieczy (czujnik już jedzie zamówiony) ale czy to może mieć jakiś wpływ na odpalanie auta ?
Nie

Jak z dawką i kątem wtrysku? Zapłon dobrze ustawiony?
Awatar użytkownika
rafciu1983
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2013-09-26, 09:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lwówek Śląski

Post autor: rafciu1983 »

Podepnę się pod temat kolegi mam problem ze swoim autkiem, rano pali bez żadnego problemu, ale jak tylko się nagrzeje to muszę trochę pokręcić. Co może być przyczyna i jak sobie z tym poradzić ?
Georgi
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 78
Rejestracja: 2014-11-18, 22:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Luzino

Post autor: Georgi »

Jak już koledzy wyżej wspomnieli, należy sprawdzić kąt wtrysku i dawkę ;)
Awatar użytkownika
rafciu1983
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2013-09-26, 09:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lwówek Śląski

Post autor: rafciu1983 »

Vag pokazał błąd 550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania- BŁĄD SPORADYCZNY
Georgi
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 78
Rejestracja: 2014-11-18, 22:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Luzino

Post autor: Georgi »

No i masz wszystko jak na tacy ;) zły kąt wtrysku
Awatar użytkownika
rafciu1983
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 53
Rejestracja: 2013-09-26, 09:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lwówek Śląski

Post autor: rafciu1983 »

ponoć pompa zaczyna siadać :( tak powiedział mechanik, poustawiał kat wtrysku ale dalej jak ciepły to bardzo ciężko go odpalić.

[ Dodano: |1 Maj 2015|, o 19:34 ]
jak lepiej zrobić w razie czego szukać drugiej pompy czy dać do regeneracji ? i czy może się ktoś orientuje jaki może być koszt regeneracji ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”