[A6 C4] jaki olej w układzie wspomagania
- riders82
- Czeladnik
- Posty: 92
- Rejestracja: 2013-10-09, 12:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nysa
[A6 C4] jaki olej w układzie wspomagania
witam mam niski stan oleju w zbiorniczku od wspomagania tylko nie wiem jaki olej musiałbym kupić podpowiedzcie
- riders82
- Czeladnik
- Posty: 92
- Rejestracja: 2013-10-09, 12:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nysa
dzieki a moze musiałbym wymienić go w całości? czy to ma sens? duzo z tym roboty?
ten ktory tam jest ma odcień brunatnego
ten ktory tam jest ma odcień brunatnego
Ostatnio zmieniony 2014-08-22, 19:21 przez riders82, łącznie zmieniany 1 raz.
- audicygaroavant
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2014-07-24, 21:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LKS
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Sprawa nie jest taka oczywista - oryginalnie był płyn żółty, potem zastąpiono go zielonym (dedykowanym obecnie), ale wiele magli i pomp przeszło regeneracje. Zestawy uszczelniające robili z różnych rodzajów gum i często potem zalewali czerwonym ATF lub innym pochodnym. Jeżeli kiedyś ktoś stwierdzi że ma mało płynu, to wężyk i strzykawka. Jeżeli zalany był czerwony to nie zmieniać! bo zielony może podziałać na gumy agresywnie lub wypłukać szlam. Zacznij więc od sprawdzenia jaki masz.
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Prawie to jest wojna na Ukrainie - czerwony też jest dedykowany do każdego rodzaju pomp i maglownic i co z tego jak wlanie go do pompy która chodziła na zielonym zabija pompę i magiel. W drugą stronę działa to dokładnie tak samo. Myślisz że jak ATF wprowadzał Dextron II to nie brali tego pod uwagę?Danieles pisze:Jestem prawie pewien ze takie rzeczy brali pod uwagę wprowadzając na rynek zielony. Zielony jest dedykowany do każdego rodzaju pomp i maglownic.
- Danieles
- Mechanik
- Posty: 187
- Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
- Imię: Daniel
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Malbork / Macroom
Nie dokończyłem swojej myśli ze zielony jest dedykowany do każdej pompy wspom i maglownic ale tylko w audi, dlatego na czerwonym pompy padają, bo Dexron II jak i III i VI jest przewidziany głównie do przekładni automatycznych i te płyny nawet ze sobą nie są mieszalne i dlatego dexron jakikolwiek na pewno nie jest przewidziany do wszystkich pomp i przekładni.Pawel27 pisze:Prawie to jest wojna na Ukrainie - czerwony też jest dedykowany do każdego rodzaju pomp i maglownic i co z tego jak wlanie go do pompy która chodziła na zielonym zabija pompę i magiel. W drugą stronę działa to dokładnie tak samo. Myślisz że jak ATF wprowadzał Dextron II to nie brali tego pod uwagę?Danieles pisze:Jestem prawie pewien ze takie rzeczy brali pod uwagę wprowadzając na rynek zielony. Zielony jest dedykowany do każdego rodzaju pomp i maglownic.
Troszkę poczytałem