[100 C4] Jakie założyć strumienice w miejsce Katalizatorów w

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii forum a powinno być w dziale "Techniczne"
Awatar użytkownika
kojotek4
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2013-02-23, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małopolska

[100 C4] Jakie założyć strumienice w miejsce Katalizatorów w

Post autor: kojotek4 »

W tym tygodniu wymieniam kompletny układ wydechowy w moim audi i nie wiem jakie strumienice założyć w miejsce katalizatorów . Proszę o sugestie porady itd.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 07:24 przez kojotek4, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo wszyscy klubowicze to jedna rodzina...
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

sugestia nr 1:
_tagi
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

O co chodzi z tymi tagami ?
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
Awatar użytkownika
lento
Mechanik
Mechanik
Posty: 161
Rejestracja: 2012-02-22, 08:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Potoki/zadupie/

Post autor: lento »

Butterbean, widzisz nie każdy wie co to sa tagi....
Ostatnio zmieniony 2014-02-21, 17:22 przez lento, łącznie zmieniany 1 raz.
... wychodząc z siebie nie trzaskaj drzwiami !
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

1.regulamin
2.instrukcja obslugi forum:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1442
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Jak już chcesz mieć to zrobione sensownie, to zamiast zbędnej strumiennicy zastosuj uniwersalny tłumik w obudowie katalizatora. Poszukaj na forum, było o strumiennicy i jej wadach, bo zalet realnie nie ma żadnych...
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
NoSeK
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-04-21, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3-CITY

Post autor: NoSeK »

Równie dobrym rozwiązaniem jest pełen przelot w obudowie katalizatora. Po co dodatkowo płacić za coś co nic nie daje?
Pozdrawiam,
NoSeK
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Najlepszym rozwiązaniem jeżeli o dzwięk chodzi jest przeróbka kata, tzn otwarcie wspawanie rury napchanie wygłuszenia i zaspawanie, strumienice itp mają paskudy metaliczny dźwięk.. Mam u siebie przeloty rm-motors i słychać je cały czas, szczególnie od 3tys obrotów. W ACE robiliśmy kiedyś sami, została wspawana ściana grodziowa z kwasu 5mm bo sonda była w kacie, także musiała być komora rezonansowa, dalej poszła kwaśna rura na przelot, a dookoła napchane sznura azbestowego dla wygłuszenia, efekt dżwięk jak ori, taka sama głośność jedynie pojawiły sie strzały w wydechu jak schodził z obr :-P U siebie zrobie kiedys tak samo mam stare katy to sie przerobi :P Rmki po 3 latach zrobiły sie głośniejsze :-P
Awatar użytkownika
kojotek4
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2013-02-23, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małopolska

Post autor: kojotek4 »

dzięki wszystkim za sugestie. Wymieniłem ostatnio calutki wydech . przód nierdzewne strumienice, reszta zamiennik oryginalnego wydechu, polerowane nierdzewne końcówki ( przypomnę że przed wymianą był brak katalizatorów, zamiast środkowego wydechu - strumiennica subaru, koncowy wydech audi c5 2.4 v6 - głośny niczym WRC ochydny metaliczny dzwięk. ) Po wymianie wszystkiego jest znacznie ciszej , chyba tak jak powinno byc. niskie obroty cichutko , lekki bulgot. wysokie słychać że to v6 . w środku słychac troche jakby turbina sie załaczała przy duzych obrotach
Bo wszyscy klubowicze to jedna rodzina...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”