[A6 C4] Koszty utrzymania AEL vs ACK vs AEC
-
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2011-03-27, 11:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Strzelce Opolskie
Zanim zacznę się bardziej napalać muszę się najpierw wybrać zrobić gdzieś przejażdżkę takim V8, bo może okazać się, iż wcale mi się nie spodoba
Swoją drogą kiedyś miałem 2.2T i ten samochód to była fajna sprawa, bo spalanie naprawdę mocno uzależnione od tego jak bardzo noga swędzi.. .Kiedyś udało mi się osiągnąć w trasie 7,7L wracając na ślizgawce z nart, a takie spalanie w V8 to już prawdopodobnie w ogólnie nieosiągalne (no może na lawecie). No ale znalezienie teraz 2.2T w bardzo dobrym stanie to już bliżej cudu niż cud nad wisłą
Swoją drogą kiedyś miałem 2.2T i ten samochód to była fajna sprawa, bo spalanie naprawdę mocno uzależnione od tego jak bardzo noga swędzi.. .Kiedyś udało mi się osiągnąć w trasie 7,7L wracając na ślizgawce z nart, a takie spalanie w V8 to już prawdopodobnie w ogólnie nieosiągalne (no może na lawecie). No ale znalezienie teraz 2.2T w bardzo dobrym stanie to już bliżej cudu niż cud nad wisłą
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
fakinek, to może zrób inaczej.. szukaj AAN lub AEC w bardzo dobrym stanie.. co się trafi to weźmiesz przecież obie wersje dają bardzo dużo frajdy, a przebierać specjalnie nie ma w czym. Sam szukałem zupełnie innego auta 2.3t, któs mi sprzątnął z przed nosa i w ramach szukania czegoś alternatywnego trafiłem na ogłoszenie S6...
-
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2011-03-27, 11:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Strzelce Opolskie
tak też zrobię, dzięki za dyskusję
a może Ty masz ochotę swojego paliwożłopa zamieinć na coś bardziej oszczędnego?
a może Ty masz ochotę swojego paliwożłopa zamieinć na coś bardziej oszczędnego?
Ostatnio zmieniony 2012-03-01, 07:44 przez fakinek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
jak to mówi mój brat.. w grę wchodzi uczucie ja po prostu kocham to auto demotywator musiałby mieć zasięg wojewódzki. Jeśli byś miał jakąś dobrze rokującą eSkę 4.2 do obejrzenia w mazowieckim to po kosztach paliwa moge w weekend podjechać. Mam kabelek, jakiś miernik lakieru i chętnie pomogę w wolnym czasie
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Ja miałem sienę 1.4 z normą 6 litra a paliła 7-8l jaka tu oszczędność
Ostatnio zmieniony 2012-03-01, 18:42 przez kasiarka, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
-
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2011-03-27, 11:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Strzelce Opolskie
tylko prawda jest taka, że jakoś łatwiej płaci się za naprawę niż za paliwo - przynajmniej ja tak mam i dlatego też trochę się obawiam fał ósemki
Tak samo jak płacenie kartą, a płacenie gotówką to dwa różne światy, mimo że schodzi z tego samego konta...
Tak samo jak płacenie kartą, a płacenie gotówką to dwa różne światy, mimo że schodzi z tego samego konta...
Ostatnio zmieniony 2012-03-01, 20:35 przez fakinek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Wiadomo V8 ładnie bulgocze i o suchym pysku się nie obędzie 8 garnków
ACK to taki kompromis pomiędzy zużyciem paliwa i mocą, choć myślę że takie 2.2 Turbo przy normalnej jeździe będzie paliło z 6 skrzynią mniej niż ACK i będzie dawało więcej frajdy z jazdy.
ACK to taki kompromis pomiędzy zużyciem paliwa i mocą, choć myślę że takie 2.2 Turbo przy normalnej jeździe będzie paliło z 6 skrzynią mniej niż ACK i będzie dawało więcej frajdy z jazdy.
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
bo kupiłeś niezłą padlinę albo po prostu masz pecha... 1Z 1Y AAZ to są nieśmiertelne silniki, jak z resztą większość z tamtych lat.Grzesiek pisze:ale wsadzilem w niego juz sporo.
Do 1Z kpl remont głowicy zrobisz za ok 500zł części w każdym sklepie na półce, szroty pękają w szwach od 1.9, do V8 "deko" więcej a części są przeważnie na drugi dzień, cena x2 a rynek wtórny to praktycznie allegro.
Wszystko jest kwestią tego co tu padło, stan techniczny. Jakbyś swego 1Zeta kupił w stanie tak dobrym jak szukana przez ciebie eska, to być nie dołożył nawet 1zł poza częściami eksploatacyjnymi. Także ostrożnie z takimi porównaniami między małym R4 a dużym V8.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2011-03-27, 11:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Strzelce Opolskie
dla odmiany ja kupiłem auto klubowe, które wydawało się w bardzo dobrym stanie, jednakże rzeczywistość okazała się brutalna i tak jak już wspominałem wsadziłem już również w auto sporo kasy... Zatem albo mam sporego pecha albo po prostu bardziej przywiązuję uwagę do stanu auta i wszystko musi być na tip top. Pewnie jest to kombinacja obydwu warunków, ponieważ jak tylko coś zacznie stukać, pukać to auto z automatu ląduje u mechanika...
A tak w ogóle to chyba pomyliłeś trochę użytkowników, bo to ja się pytam o fałki, a pomykam tym co w podpisie, więc zdecydowanie nie R4
A tak w ogóle to chyba pomyliłeś trochę użytkowników, bo to ja się pytam o fałki, a pomykam tym co w podpisie, więc zdecydowanie nie R4
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...