[100 C4] Montaż mechanizmów szyb elektrycznych z A6
-
- Czeladnik
- Posty: 69
- Rejestracja: 2014-02-23, 16:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka/Białystok
[100 C4] Montaż mechanizmów szyb elektrycznych z A6
Witam, mam problem z przeróbką szyb z manualnych na elektryczne. Posiadam cały zestaw szyb z A6 rocznik 1996, moje auto to 100 z 1994. Pokonał mnie montaż mechanizmów w przednie drzwi, po wyjęciu mechanizmu manualnego i założeniu z A6, otwory pod śruby prowadnic pasują wszystkie, nie pasują za to 3 otwory przy silniku szyb. Jakbym tego nie ustawiał to nie jestem w stanie przykręcić elektrycznych w miejsce manualnych. Według ETKI ramy szyb nie różnią się niczym pomiędzy 100 z 1994 a A6 z 1996. Na zdjęciach które znalazłem w necie też wyglądają identycznie. I teraz pojawia się moje pytanie, czy montował już ktoś mechanizmy z A6 do 100? Trzeba coś przerabiać, wiercić, czy po prostu coś źle robię? Może ma ktoś dokładne zdjęcia mechanizmu w A6? Pozdrawiam i liczę ma Waszą pomoc.
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
są inne silniczki a co za tym idzie prawdopodobnie inne uchwyty silniczków
w A6 i 100, A6 miały wersje z domykaniem po zamknięciu pilotem, 100 tylko guzikami
chociaż dziwne to wszystko, jeśli ramki są identyczne....
w A6 i 100, A6 miały wersje z domykaniem po zamknięciu pilotem, 100 tylko guzikami
chociaż dziwne to wszystko, jeśli ramki są identyczne....
-
- Czeladnik
- Posty: 69
- Rejestracja: 2014-02-23, 16:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka/Białystok
Ramy są identyczne, 4A0837753F, według etki do 100 z 1994 idzie mechanizm szyby kierowcy 4A0837461A, do A6 z 1995 taki sam, do A6 z 1996 4A0837461B, z tego co znalazłem w necie to nie różnią się one praktycznie niczym, oprócz tego że mechanizmy z końcówką A są do silników bez wbudowanych przekaźników, a z końcówką B do silników z wbudowanymi przekaźnikami, z dużą, zdaje się że 8 pinową, kostką. Świadomie kupiłem komplet z silnikami nowego typu, z funkcją auto na wszystkich 4 szybach. I tu pojawia się moje pytanie, czy mechanizmy pierwszego typu będą pasować do silników nowego typu? Ma ktoś jakieś informacje na ten temat? Trochę nie bardzo podoba mi się pomysł kupna następnych mechanizmów żeby przekonać się że nie pasują... Teoretycznie można by to zostawić tak jak jest teraz, czyli silnik przykręcony na 2 śruby, ewentualnie wywiercić w ramie nowy otwór i jakoś to poskręcać, no ale też nie bardzo podoba mi się to rozwiązanie, chciałbym to zrobić tak jak powinno być.
Ostatnio zmieniony 2015-05-31, 12:08 przez piotrek21, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
a masz dobrze założone? lewy z lewej i prawy z prawej? strasznie to dziwne,
poza tym mechanizmy nie wyglądają mi na C4-kowe
tutaj w linku poniżej są z C4, a Ty jak widzę masz tam z drugiej strony jakąś żółtą zębatkę
http://olx.pl/oferta/audi-a6-c4-podnosn ... 61a722789c
poza tym mechanizmy nie wyglądają mi na C4-kowe
tutaj w linku poniżej są z C4, a Ty jak widzę masz tam z drugiej strony jakąś żółtą zębatkę
http://olx.pl/oferta/audi-a6-c4-podnosn ... 61a722789c
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz