oczko1979 pisze:ja mam zestaw stanleya tylko ze kupiony jakies 8 lat temu i jeszce zaden nie pekl wtedy zaplacilem okolo 400zl teraz mozna kupic za 200 tylko czy jakosc taka sama http://allegro.pl/stanley-zestaw-75el-k ... 30402.html
no wlasnie ja mam ten zestaw. żadna treszczotka już nie działa i wkurza mnie brak zatrzasków na elementy w walizce (nie daj Bóg ją otwartą zaczepić nogą na ziemi - robi się mix )
Ostatnio zmieniony 2015-04-14, 21:35 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
lento, mam świadomość, że się nie odkręca, ani nie dokręca. Mimo to jakoś nie mam do tego przekonania, chociaż gdyby to nie zdawało egzaminu to nikt by z tego nie korzystał. Muszę się wybrać do "swojego" sklepu i obmacać co trzeba. Jak się nakręcę to za jakiś czas będę miał kolejny komplet u siebie.
Serek9504 tak mam 2 zestawy.
Narazie jeszcze nie korzystałem ze swoich oczkowych Proxonów. Ale korzystałem z tego typu kluczy u Buttera no i super sprawa. Byłem zachwycony jak szybko można różne rzeczy odkręcić w porównaniu do zwykłych kluczy oczkowych.
Ja akurat nie mam przegubowych. Nie wiem czy to na plus czy minus.
Niedługo będę rozkręcał kolejnego dawcę no i zobaczymy co ten Proxon jest warty.
Mam znajomego co od lat ściąga auta z niemiec na części i cały czas przez kilka lat kręci tym samym zestawem Proxona więc też się zdecydowałem. Ale jak pisałem czas pokaże.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
mateusz30, słuchaj jak coś podziałaś z tymi kluczami to prosiłbym Cię o jakąś "recenzję" zawsze warto posłuchać różnych opinii. Mam wrażenie, że to trochę wymysł, ale lubię takie rzeczy mieć. Jednak to pomaga przy niektórych pracach. A póki mogę sobie pozwolić na takie zakupy, także trzeba je po prostu robić
porzadne tryczki plaskie oczkowe to koszt od 500zl w gore.za ok 6-7 kluczy.to podstawa.
im klucz smuklejszy tym lepiej sie nim operuje..
swoja droga..ilu z was ma klucz do wkrecenia zaciskow za 40-50zl?ilu ma klucze do przewodow hydraulicznych?zapewne niewielu..
kupcie sobie sredniej klasy zestaw za3-4 stowki a reszte floty inwestujcie w takie zeczy jak wlasnie klucze do zacikow itp.
ilu z was masowo rozkreca auta?
to co pisze mateusz to bzdura.do rozebrania c4 wystarczy dobra tryczka lub pneumat.dobre dlugie nasadki kute 10,13,15,16,17,18,19,22 i tyle.srubokret krzyzak i plaski.klucz 8 na raczce srubokreta.i dosc.imbus 6,7,8 10.
reszta to zbedny balast i ciezar.wszelakich nasadek bitow na 1/4 wala sie u mnie tyle ze moglbym z nich niewielki sklep otworzyc.
konkretne klucze-kup sobie klucz imbus w rozmiarze 6 ale nie jako laska ale jak nasadka na tryczke.
kolejna podstawowa rzecz-sztywna laga czyli dlugie pokretlo do nasadek stale-czyli bez tryczki.dlugie czyli minimum 50-60cm.kiedys wydawaly sie te zeczy zbedne itp..po kilku latach nie chce wracac do korzeni..
nastepne fajne klucze-dlugie oczkowe dlugie czyli w przypadku 17/19 50cm.13/15 45cm.
maja wypustke z jednej strony wiec daja sie zalozyc na wpuszczone w material sruby..
nie jestem w tej kwestii alfą i omegą.bo sam dopiero od 3-4 lat tym sie zajmuje zawodowo..ale obcujac z tym na codzien troche juz polamalem narzedzi.czego i wam zycze.
sprzedaż częsci używanych- telefon /b]507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
Butterbean, nie rozumiem czemu stwierdzasz że to co pisze to bzdura.
Rozmawiamy tu na temat narzędzi a nie tego co jest potrzebne do rozebrania C4.
Pisałem tylko na temat marki Proxon i jej niezawodości. Kolega ma taki zestaw i rozbiera mnóstwo aut i dają radę. Mi natomiast w oczkowym wypadł przełącznik i teraz nie wiem co sądzić o tej marce. Napisałem że zobaczymy jak się sprawdzą jak będę rozbierał kolejnego dawcę. Co do tego jakich narzędzi trzeba użyć do rozebrania auta to w 100% zgadzam się z tobą.
Brakuje mi jeszcze kilku kluczy ale mam dobre dojście do narzędzi tylko chcę kupować markowe a raczej porządne narzędzia. Kupisz raz i korzystasz dłuuuuugo.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
powiem tak. Jak bym miał tyle miejsca co Ty to bym też takiego coś nabywał.
Najbardziej podoba mi się że masz wszystko w jednym miejscu i dobry dostęp.
Ciekawe tylko jak z jakością?
Ostatnio dostałem klucze płaskie ale....
przy odkręcaniu np śruby 17 kluczem rozmiar 17 klucz przeskakiwał.
Jak wziąłem klucz 17 ale Proxona poszło bez problemu. Chodzi o to że jak przyłożyłem klucz "tani" do "droższego" to krawędzie w tańszym nie są równoległe tylko się rozchodzą.
Ciekawe jak z resztą narzędzi i co tam wogle jest.
Kolega co sprzedaje narzędzia mówi że toya, yato itd to jest to samo. Zmieniają nazwę i tyle.
Ja osobiście najchętniej bym kupił samą szafkę i sam uzupełniał jej zawartość konkretnymi kluczami
ale każdy ma swoje zdanie
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Znalazłem te Vorel za 1270 w okolicy
Ktoregos dnia podjade obadać je organoleptycznie. W sumie nie prowadzę serwisu samochodowego, jedynie na własny użytek te narzędzia.
Mateusz sama szafka tego typu kosztuje w granicach 800-1400
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Witam
Odgrzebie temat. Jako że mój stały mechanik na ta chwilę jest nie osiągalny, muszę sam zacząć grzebać z mniejszymi rzeczami przy aucie. Nie to żebym nie chciał ale poziom wiedzy z mechaniki jest znikomy. Tak sobie pomyślałem że trzeba doposażyć garaż o rzeczy które będą niezbędne przy najbliższych pracach. A więc układ hamulcowy: potrzeba mi dobrych, sprawdzonych zestawów do wkręcania klocków hamulcowych tylnej osi, fajnie by było jakby był jakiś zestaw na opel i francuzy bo takie auta w domu są. Druga sprawa może są jakieś zestawy do odpowietrzenia hamulców, wymiany płynu hamulcowego w pojedynkę ? Mam kompresor, może jakaś wysysarka ? Coś tam widziałem na Alle ale nie wiem czy to coś warte.
Napiszcie jak Wy to robicie u siebie i czym.. może uda mi się coś od gapić.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean Auto zlotu Stegna 2018
Casian, zestaw do odpowietrzania "Quatros" w pojedynkę sobie poradzisz. Osobiście uzywam i dobrze się sprawuje jak dla domowego użytku przystało, zestaw do cofania tłoczków lewa,prawa 38elem. dopasujesz coś na pewno także firma "Quatros". Czasem jest problem z wkręcaniem tylnych tłoczków bo talerzyki nie zawsze idealnie pasują. Klucze Proline 217elem. walizka coś dobrego dla grupy vag, audi, skoda. Osobiście użytkuję też klucze i inne elementy firmy Corona i są godne uwagi. Jeśli chcesz coś odpowiedniego to klucze SATA...ale są drogie z tym że dozywotnia gwarancja. Kilka kluczy kosztuje nie małe pieniądze...ale jakość perfekt. Przedłużka do nasadek "Tesla" konia można powiesić....coś dobrego dla śrub przegubów
Klucze mam Jonnesway`a, plus dokupuje wszystkie pojedyńcze szt których nie mam. Ale brakuje bardziej rzeczy specjalistycznych, nie mówię tu o rozrządach bo i tak nigdy sam bym się tego nie podjął choć widziałem to nie raz u siebie. Na pewno muszę wymienić z tyłu hamulce moje są już styrane ale zakupione są 269 mm ale trzeba podobno dystans dorobić ale zapytam w innym dziale nie tu i chyba przydałoby się już wymienić płyn hamulcowy. Przy okazji gdzieś widziałem przyrząd do spr stanu płynu hamulcowego, jak zwykle zapytam ma ktoś coś takiego, używa a może są to rzeczy zbędne ? Pytam o wszystko bo macie większe doświadczenie.
Może kanału nie ma? Ja w jednym z garaży, podziemnym, też nie mam. Nie wolno nawet tam kanałów ryć.
A znowu podnośnik dwukolumnowy to na amatorkę przepasiona inwestycja.
Z najazdów(mam robione) w tym garażu i automat wyciągałem/wsadzałem. Nie za wygodnie ale da się jak się ma krzepę