Wyceny C4

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
KazikMigdalski
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 72
Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
Imię: Kazik
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa
Płeć:

Wyceny C4

Post autor: KazikMigdalski »

Czołem towarzysze, dość juz dziadów na fb chciałem tutaj kulturalnie zaczerpnąć waszego zdania, znajomy ma 100C4 avant Q bez silnika, skrzyni wału dyfra i wydechu z niemieckimi dokumentami. Mysle o tym zeby to od niego kupić, ladna buda błotniki przednie do zrobienia
Wnetrze niezłe, jasne
Ile jest taka karoseria warta? Mi sie wydaje ze cos między 500-800zl w moim przypadku do tego musze doliczyć z 500zl na transport. Podpowiedzcie coś czy dobrze myślę czy jestem w błędzie. Dyfer koło 700zl, skrzynia tez koło 1000 bedzie wydechy tez nie sa tanie wydaje mi sie ze jeśli kluczowych rzeczy nie ma to sama buda Q nie przedstawia jakieś wiekszej wartości 😁
100C4 Avant 2.6 1993 ✓ jest :mrgreen:
100C4 Avant 2.8Q 1993 ✓ jest :mrgreen:
100C4 Avant 2.6Q 1994 zaraz będzie :lol:
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 321
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

Moim zdaniem to 800 jest max jeśli buda jest zdrowa. Jeśli ma więcej rudej to max 500 ichlopak naproblem z głowy
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
Awatar użytkownika
KazikMigdalski
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 72
Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
Imię: Kazik
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa
Płeć:

Post autor: KazikMigdalski »

Dziękuję Binas :)
100C4 Avant 2.6 1993 ✓ jest :mrgreen:
100C4 Avant 2.8Q 1993 ✓ jest :mrgreen:
100C4 Avant 2.6Q 1994 zaraz będzie :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyde Park”